Skocz do zawartości

Wersje/modele ciągników Case


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy dysponuje ktoś wiedzą jak były oznaczane wersje modeli Case'ów?

Mam Case'a 5150 i mam oznaczenia na karoserii:

- powershift

- maxxum

-maxtrack

- plus

 

Czy to są oznaczenia zgodne z jedną wersją modelu czy może mam elementy karoserii z kilku ciągników.

Wiem, że powershift to wersja skrzyni biegów i mam hydrauliczną wiec to by się zgadzało. A ten maxtrack i plus?

 

Mam klimę i teoretycznie powinienem mieć biegi pełzające ale mam tylko dziurę na dźwignię a dźwigni brak. Czy wersje bez biegów pełzających miały wycięty otwór z oznaczeniem dźwigni czy było to zaślepione?

 

Pytam o takie rzeczy bo jak wiecie z innego postu mój ciągnik po kilku godzinach pracy w polu okazał się być uszkodzonym więc chciałbym dowiedzieć się na ile jest oryginalny a na ile został poskładany na sztukę przez handlarza.

Opublikowano

- powershift -typ przekładni

- maxxum - seria ciagników

-maxtrack- opcja w wersji z poślizgiem kół ( mogę się mylić )

- plus- wersja pol lift`ie - wyższy moment obrotowy + 5KM mocy, i wyższy komfort w kabinie

Opublikowano

źle mnie nie zrozum ale naklejki to nie wszystko, połowa case-ów była malowana bo one niestety po prostu rdzewieją (błotniki i maska) i naklejki znajdujące się na ciągniku niestety nic nie mówią bo można kupić wszystkie wersje za kilka zł na allegro. jeśli kupowałeś ten ciągnik to powinieneś się zainteresować co ma na wyposażeniu i czy Ci to odpowiada, to jest cos jak z naklejkami turbo na maluchu ;P

Opublikowano

źle mnie nie zrozum ale naklejki to nie wszystko, połowa case-ów była malowana bo one niestety po prostu rdzewieją (błotniki i maska) i naklejki znajdujące się na ciągniku niestety nic nie mówią bo można kupić wszystkie wersje za kilka zł na allegro. jeśli kupowałeś ten ciągnik to powinieneś się zainteresować co ma na wyposażeniu i czy Ci to odpowiada, to jest cos jak z naklejkami turbo na maluchu ;P

 

Dziękuję za odpowiedź. Nie kupowałem ciągnika na naklejki. Szczerze mówiąc dopiero po roku zauważyłem co tam ma popisane. Pytam z czystej ciekawości. Mam świadomość tego, że cała karoseria może być zmieniana/malowana itp.

Interesuje mnie również odpowiedź na drugą część pytania. Jak to jest z tymi biegami pełzającymi. Obawiam się że mam załączone biegi pełzające a dźwignia jest urwana albo wymontowana. Chyba że elemnty plastikowe w kabinie są nieoryginalne. Męczy mnie 25 km/h jak muszę dojechać 10 km na pusto bez maszyn a czytałem, że ten model powinien troszkę szybciej jechać i stąd te obawy o biegi pełzające.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam Case Ih Maxxum 5140 Plus i też jest z Francji sprowadzony i bez problemu rozwija 45 km/h więc wątpię żeby zakładali ograniczenie na 30 km/h. Maxxum to Seria Ciągnika, 5150 to model, Plus wersja wyposażenia ponieważ mój znajomy ma taki sam model co ja z 1996 roku i ma wersję Pro, maxxtrac to jest prawdopodobnie system który zapobiega poślizgom (opcja), PowerShift to skrzynia z półbiegami przełączanymi pod obciążeniem ale nie ma drugiej dźwigni obok drążka zmiany biegów tylko jedna dźwignia główna z przełącznikiem półbiegów . Ma biegi pełzające tylko nie wiem jak się przełącza bo nie ma drugiej dźwigni obok głównej. Chyba że nie masz dźwigni z przełącznikiem to wtedy po lewej stronie tej dźwigni powinien być drążek do zmiany półbiegów.

Edytowane przez Valtra123
Opublikowano

Były  w nich skrzynie z ograniczeniem do 30km, był na forum jakiś taki temat i zainteresowałem się nim mocniej, Pomagałem jemu i okaząło się że jest to oryginał, do wymiany tryby w skrzyni były.

Opublikowano

do Valtra123

masz sprowadzony z Francji czy był zarejestrowany we Francji - sam sprowadzałeś ??

Zarejestrowany na pewno miał ograniczenie - mechaniczne lub elektroniczne-

Do biegów pełzających (tylko 1 i 2) masz na prawej kosnsoli dżwignię - ta ostatnia  poprzeczna

Opublikowano

Mam półbiegi w drugiej dźwigni. Jeśli trzeba grzebać w skrzyni to sobie odpuszczę. Przemęczę się trochę. Najwyżej jak się okaże w przyszłości, że będę musiał gdzieś dalej dojeżdżać wrócę do tematu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v