Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jaki masz tam silnik, ale mojego T5040 bezpiecznie podkręcili z 86 na 100, 110 to dla mnie zbut duże ryzyko, podejrzewam że nie masz czterolitrowego silnika, a przy trzylitrowym to już tylko marzenia. Poza tym nje qiem do czego chcesz go wykorzystać, bo td5 w porównaniu do t5000 nadaje się do prasy, ale napewno nie do pługa. Nie ta waga :)

Opublikowano

TD5.85 jest dużym modelem i występował do 115 KM oryginalny soft i jest bezpiecznie

Taka operacja absolutnie nie do tego ciągnika (a w ogóle wgrywanie oryginalnego oprogramowania z jednego ciągnika do drugiego to nie do końca dobry pomysł, a już na pewno nie gdy liczymy na duże oszczędności w spalaniu)

TD5.65 i TD5.75 są wyposażone w silniki 3cyl

TD5.85 w silnik F5C, a

TD5.95 – TD5.115 w 4.5l silnik NEF

 

Jedynie modyfikacja programu (z głową) pozwala na zwiększenie mocy

Dla tego ciągnika 100 to bezpieczne maximum

 

W przypadku TD5.95 to już inna historia, bo godzinka zabawy i jest TD5.115

Opublikowano

skąd te informacje  TD5.85 z silnikiem F5C to Tier 3 na pompie mechanicznej to powodzenia z modyfikacją softu chyba że w oponie ,i nie korzystaj z danych internetu.

zobacz sobie na Tier 4A ten sam silnik od 85 do 115KM

Opublikowano (edytowane)

Mam CNH Electronic Service Tools 8
Faktycznie TD5.85 F5D z DPF identyczne do TD5.115 Tier 4A
nie ten rocznik patrzyłem

Edytowane przez AchimR
Opublikowano (edytowane)

witam

czy może ktoś z forum powiedzieć krok po kroku w jaki sposób podnieść moc w ciągniku td5-65 na pompie i czy jest to jakaś realna korzyść

Edytowane przez robi1969

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v