Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam belarusa 820.2 z 2012r z ładowaczem czołowym metal fach. sprawa dotyczy podnośnika, nie trzyma on danej wysokości, tylko opuszcza podnośnik i co dziwnego nawet w czasie jazdy. co może być problemem? Proszę o pomoc

Dodam, że tura mi nie opuszcza, cały czas trzyma daną wysokość, nawet po nocy jest ta wysokość co zostawiłem. 

Opublikowano

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 
LINK DO SIŁOWNIKA
"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)
mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

Opublikowano

Puszcza pod obciążeniem? Jak tak to jakim.

 

podnośnik opuszcza się sam nawet bez obciążenia przez noc, a jeżeli chodzi o opuszczanie w czasie jazdy to z agregatem uprawowym 3,2m, prasą, z każdą maszyną, ponieważ na ramieniach podnośnika jest zaczepiona belka z zaczepem do transportu maszyn

Prawdopodobnie padły uszczelniacze na siłowniku podnośnika i puszcza olej, ew. masz rysy na tłoku. Nie wiem jak to dokładnie wygląda w tym modelu, ale prawdopodobnie będziesz musiał odkręcić cały tył (cały panel z osłonami WOM itp) i w środku za skrzynią masz ten siłownik - lub pod kabiną po lewej stronie bodajże. 

LINK DO SIŁOWNIKA

"Cóś takiego": (zdjęcie użytkownika serweryn20) :)

mtz-silownik-podnosnika_13540_46_91161.j

 

z tyłu żadnego wycieku nie widzę, tylko z przodu pod kierownicą widzę, że się "poci"

 

 

Opublikowano

Ale to nie wycieka na Zewnątrz, to tak zwany przeciek wewnętrzny. Tłok nie trzyma oleju bo olej idzie po uszczelniaczach za tłok. Większość opadania podnośników to własbie przez to. To te zielono-czarmne uszczelniacze :)

Opublikowano

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Opublikowano

czy ten tłok może być przyczyna otwierania klapy i opuszczania podbieraka w mf z562 z 2015r? niby elektohydrauliczne zamykanie klapy jest

 

tu działa wszystko przez pilot( klapa, podbierak, siatka)

 

Opublikowano

To ja mam identyczny problem, tyle, że u mnie opuszcza się sam, szczególnie podczas jazdy, bo dźwignia opada samoczynnie w dół, a jeśli ją zablokuje lub przytrzymam, to wszystko w porządku. Co da się na to poradzić? Aby ta dźwignia nie odbijała w dół?

Może spróbuj dokręcić śrubę mocowania dźwigni. Masz tylne sterowanie podnośnikiem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v