Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafalj    0

Mam problem z moim fergusonem 3095. Swieci mi kontrolka od oleju i nie idzie przelaczyc zolw-zajac. Podejrzewam, ze jest popsuty sterownik. Jezeli macie namiary na jakiegos dobrego fachowca z okolic Opola, Wroclawia to prosze o kontakt. Moje GG 8927062.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Jeśli sie świeci kontrolka od oleju to raczej to olej a nie elektronika :P Polecam poczytać starsze tematy, było sporo pisane o problemach z elektroniką, hydrauliką i skrzynią... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Mam problem z moim fergusonem 3095. Swieci mi kontrolka od oleju i nie idzie przelaczyc zolw-zajac. Podejrzewam, ze jest popsuty sterownik. Jezeli macie namiary na jakiegos dobrego fachowca z okolic Opola, Wroclawia to prosze o kontakt. Moje GG 8927062.

Tak jak napisał mirasek najpierw upewnij sie że to nie jest wina skrzyni (niski poziom oleju, padnieta pompa) jezeli tam jest wszystko w porządku to juz będzie troche problemów. To że nie działa reduktor, nie da sie wyłączyc przedniego napedu, nie działa blokada to jest normalne w przypadku uszkodzenia obwodu czujnika cisnienia oleju. Sprawdz najpierw czy nie padł czujnik i czy oba kable sa prawidłowo podłączone a moze masz przepalony opornik przy obwodzie bo to równiez daje takie objawy. Niestety wymienione wyżej powody stanowia jedynie 40 % powodów takiej usterki najczestsza jest oderwanie styku od pływy głównej w paneliu w pozycji D1 jezeli masz panel rozbieralny to możesz to sam bardzo łatwo naprawić jednak jeżeli panel jest zalany syntetyczna zywica koszt wymiany bedzie ok 1800 zł. Nie jestem pewien czy jest ktoś kto sie zajmuje tymi panelami w okolicach wrocławia poniewaz spotkałem na forum juz 3 osoby z okolic wrocławia do których jeździli fachwcy z siedlec. Tylko ze oni brali 1800 za panel, 800 zł za dojazd i 100zł za godzine pracy więc kwota wychodzi dośc spora, dlatego kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RobertN    0

Nie idzie przelączyć czyli wogule się nie da czy są z tym problemy(raz się włączy a innym razem nie)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Nie idzie przelączyć czyli wogule się nie da czy są z tym problemy(raz się włączy a innym razem nie)?

 

Jezeli cały czas pali mu sie kontrolka od ciśnienia to nawet nie ma takiej możliwosci zeby dało się przełączyć, tak powinnoo byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

Mam pytanie, w ktorym miejscu znajduje sie czujnik cisnienia? A ma ktos schemat elektryki skrzyni biegow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Mam pytanie, w ktorym miejscu znajduje sie czujnik cisnienia?

 

Przed filtrem oleju obok szeregu elektrozaworów. Wychodza z niego dwa kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milk    0

u mnie jak był padnięty czujnik ciśnienia to napęd był cały czas włączony nie dzałał żółw zając i o ile dobrze pamiętam to podnośnik też nie działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
u mnie jak był padnięty czujnik ciśnienia to napęd był cały czas włączony nie dzałał żółw zając i o ile dobrze pamiętam to podnośnik też nie działał

działanie tego czujnika nie ma związku z podnośnikiem. Jeżeli chodzi o sprawdzenie czujnika to mozna to zrobic bardzo prosto wystarczy sprawdzic czy jest przejście pomiedzy oboma zaciskami na czujniku i przy okazji mozna zmierzyc opór przejścia, który powinien byc zerowy (nie należy mierzyć przez kable podłaczone do czujnika bo tam jest zamontowany opornik, tylko bezposrednio na czujniku). Sprawdz równiez opornik ( wyglada jak gruby kabel i jest podłączony bezpośrednio do czyjnika) opór powinien byc pomiedzy 55 a 60 omów. Na koniec sprawdz same kable czy nie ma zbyt dużych oporów przewodzenia poniewaz moze to mić wpływ na wartośc napięcia w obwodzie na wahania którego panel jest bardzo czuły. Jeżeli to nic nie da zostaje sam panel, a powodem awarii moze byc tak jak pisałem wczesniej oderwanie styku i właśnie najczęściej jest powodem tej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

Czy moze ktos posiada schemat elektryki do mf 3080,a dokladnie chodzi mi o schemat skrzyni biegow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzego    0

Podobny problem miał z MF mój szwagier .Ciągał po mechanikach cos tam rozkręcali,oleje zmieniali i nadal sie piepszyło w końcu zaciągnoł do serwisu ponoc coś z komputerem,jeszcze z nim otym niw rozmawiałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

kolego rafalj możesz napisac jak sie zakonczyła twoja przygoda z tą awarią, bo mój sprzęt ma podobne objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Witam , mam podobny problem ze swoim mf 3080 i mam do was takie pytanie, czy można jakoś sprawdzić ten panel autotronic ? bo znalazłem na allegro takie ogłoszenie http://moto.allegro....1423476704.html tylko nie wiem czy to na pewno jest to wina tego modułu.

Jeżeli jest oderwany styk to czy nie dałoby się tego sprawdzić jakoś np. sprawdzając przejścia między pinami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Nie wiem jak innym ale mi nie działa ten link do allegro ale zakładam że jest tam moduł autotronic. Jeśli chodzi o to czy używkę można jakoś sprawdzić to mariusz(ZDUN) oferuje takie usługi, pogadaj z nim ogólnie to na pewno doradzi Ci co i jak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekS    0

Dołaczam się do pytania.

Gdzie można na 100% sprawdzić czy moduł autotronic jest sprawny czy nie ?

Znalazłem firmę w Niemczech, ale po rozmowie telefonicznej dałem spokój ( chcą 500 euro za samo sprawdzenie ).

"Fachowców-naganiaczy" odpuszczam - w ubiegłym roku jeden taki naprawiał mi moduł w Class-ie. Po naprawie musiałem kupić nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Pisz do użytkownika Mariusz(ZDUN) on bodajze chce 400 zł za sprawdzenie, ale napisz do niego to się dowiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Od 300-1000 ale stawiaj raczej na tą wyższą cenę bo jak sięorientowałem to wszedzie około 1000 regeneracja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Na forum pisza ze ktos z siedlec naprawia te komputery za 2000zl:) Ewentualnie na przekazniki jesli ktos sie nie boi koszt polowe mniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Ja wysyłałem swój komputer od 3060 do Siedlec ,rok gwarancji mam nr telefonu jak chcesz to daj znac,dwa koła płaciłem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja swoj naprawiłem za 150 zl ,naped mi sie nie wyłaczal i skrzynia nie działała jak nalezy zółw- zajac. Mf 3095 Za co tam płacic 2 000 za godzine lutowania chyba ich pogielo...

Edytowano przez konrad82

kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.