Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafalj    0

Mam problem z moim fergusonem 3095. Swieci mi kontrolka od oleju i nie idzie przelaczyc zolw-zajac. Podejrzewam, ze jest popsuty sterownik. Jezeli macie namiary na jakiegos dobrego fachowca z okolic Opola, Wroclawia to prosze o kontakt. Moje GG 8927062.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Jeśli sie świeci kontrolka od oleju to raczej to olej a nie elektronika :P Polecam poczytać starsze tematy, było sporo pisane o problemach z elektroniką, hydrauliką i skrzynią... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Mam problem z moim fergusonem 3095. Swieci mi kontrolka od oleju i nie idzie przelaczyc zolw-zajac. Podejrzewam, ze jest popsuty sterownik. Jezeli macie namiary na jakiegos dobrego fachowca z okolic Opola, Wroclawia to prosze o kontakt. Moje GG 8927062.

Tak jak napisał mirasek najpierw upewnij sie że to nie jest wina skrzyni (niski poziom oleju, padnieta pompa) jezeli tam jest wszystko w porządku to juz będzie troche problemów. To że nie działa reduktor, nie da sie wyłączyc przedniego napedu, nie działa blokada to jest normalne w przypadku uszkodzenia obwodu czujnika cisnienia oleju. Sprawdz najpierw czy nie padł czujnik i czy oba kable sa prawidłowo podłączone a moze masz przepalony opornik przy obwodzie bo to równiez daje takie objawy. Niestety wymienione wyżej powody stanowia jedynie 40 % powodów takiej usterki najczestsza jest oderwanie styku od pływy głównej w paneliu w pozycji D1 jezeli masz panel rozbieralny to możesz to sam bardzo łatwo naprawić jednak jeżeli panel jest zalany syntetyczna zywica koszt wymiany bedzie ok 1800 zł. Nie jestem pewien czy jest ktoś kto sie zajmuje tymi panelami w okolicach wrocławia poniewaz spotkałem na forum juz 3 osoby z okolic wrocławia do których jeździli fachwcy z siedlec. Tylko ze oni brali 1800 za panel, 800 zł za dojazd i 100zł za godzine pracy więc kwota wychodzi dośc spora, dlatego kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RobertN    0

Nie idzie przelączyć czyli wogule się nie da czy są z tym problemy(raz się włączy a innym razem nie)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Nie idzie przelączyć czyli wogule się nie da czy są z tym problemy(raz się włączy a innym razem nie)?

 

Jezeli cały czas pali mu sie kontrolka od ciśnienia to nawet nie ma takiej możliwosci zeby dało się przełączyć, tak powinnoo byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

Mam pytanie, w ktorym miejscu znajduje sie czujnik cisnienia? A ma ktos schemat elektryki skrzyni biegow?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
Mam pytanie, w ktorym miejscu znajduje sie czujnik cisnienia?

 

Przed filtrem oleju obok szeregu elektrozaworów. Wychodza z niego dwa kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

a moze ktos z was wie jak sprawdzic czujnik cisnienia oleju w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milk    0

u mnie jak był padnięty czujnik ciśnienia to napęd był cały czas włączony nie dzałał żółw zając i o ile dobrze pamiętam to podnośnik też nie działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    19
u mnie jak był padnięty czujnik ciśnienia to napęd był cały czas włączony nie dzałał żółw zając i o ile dobrze pamiętam to podnośnik też nie działał

działanie tego czujnika nie ma związku z podnośnikiem. Jeżeli chodzi o sprawdzenie czujnika to mozna to zrobic bardzo prosto wystarczy sprawdzic czy jest przejście pomiedzy oboma zaciskami na czujniku i przy okazji mozna zmierzyc opór przejścia, który powinien byc zerowy (nie należy mierzyć przez kable podłaczone do czujnika bo tam jest zamontowany opornik, tylko bezposrednio na czujniku). Sprawdz równiez opornik ( wyglada jak gruby kabel i jest podłączony bezpośrednio do czyjnika) opór powinien byc pomiedzy 55 a 60 omów. Na koniec sprawdz same kable czy nie ma zbyt dużych oporów przewodzenia poniewaz moze to mić wpływ na wartośc napięcia w obwodzie na wahania którego panel jest bardzo czuły. Jeżeli to nic nie da zostaje sam panel, a powodem awarii moze byc tak jak pisałem wczesniej oderwanie styku i właśnie najczęściej jest powodem tej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalj    0

Czy moze ktos posiada schemat elektryki do mf 3080,a dokladnie chodzi mi o schemat skrzyni biegow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzego    0

Podobny problem miał z MF mój szwagier .Ciągał po mechanikach cos tam rozkręcali,oleje zmieniali i nadal sie piepszyło w końcu zaciągnoł do serwisu ponoc coś z komputerem,jeszcze z nim otym niw rozmawiałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

kolego rafalj możesz napisac jak sie zakonczyła twoja przygoda z tą awarią, bo mój sprzęt ma podobne objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Witam , mam podobny problem ze swoim mf 3080 i mam do was takie pytanie, czy można jakoś sprawdzić ten panel autotronic ? bo znalazłem na allegro takie ogłoszenie http://moto.allegro....1423476704.html tylko nie wiem czy to na pewno jest to wina tego modułu.

Jeżeli jest oderwany styk to czy nie dałoby się tego sprawdzić jakoś np. sprawdzając przejścia między pinami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Nie wiem jak innym ale mi nie działa ten link do allegro ale zakładam że jest tam moduł autotronic. Jeśli chodzi o to czy używkę można jakoś sprawdzić to mariusz(ZDUN) oferuje takie usługi, pogadaj z nim ogólnie to na pewno doradzi Ci co i jak ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekS    0

Dołaczam się do pytania.

Gdzie można na 100% sprawdzić czy moduł autotronic jest sprawny czy nie ?

Znalazłem firmę w Niemczech, ale po rozmowie telefonicznej dałem spokój ( chcą 500 euro za samo sprawdzenie ).

"Fachowców-naganiaczy" odpuszczam - w ubiegłym roku jeden taki naprawiał mi moduł w Class-ie. Po naprawie musiałem kupić nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Pisz do użytkownika Mariusz(ZDUN) on bodajze chce 400 zł za sprawdzenie, ale napisz do niego to się dowiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek3085    0

Od 300-1000 ale stawiaj raczej na tą wyższą cenę bo jak sięorientowałem to wszedzie około 1000 regeneracja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Witam, czy ktoś korzystał z usług tego pana o którym pisze @bizar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Na forum pisza ze ktos z siedlec naprawia te komputery za 2000zl:) Ewentualnie na przekazniki jesli ktos sie nie boi koszt polowe mniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

Ja wysyłałem swój komputer od 3060 do Siedlec ,rok gwarancji mam nr telefonu jak chcesz to daj znac,dwa koła płaciłem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50
(edytowany)

Ja swoj naprawiłem za 150 zl ,naped mi sie nie wyłaczal i skrzynia nie działała jak nalezy zółw- zajac. Mf 3095 Za co tam płacic 2 000 za godzine lutowania chyba ich pogielo...

Edytowano przez konrad82

kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.