Bambi14

Jak sciagnac miske olejowa bizon

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
Bambi14    42

Panowie czy do zdjecia miski olejowej w bizonie trzeba podnosic silnik? gdzies mi od dolu saczy olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Renault145    4

sączy ci pewnie z tej rury co spuszcza się olej. najczęstszą awaria. i tak trzeba podnosić silnik chociaż z 15 cm żeby rękę włożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    301

Jak nie szkoda ci tego cudu techniki , to zrób sobie okno na świat od spodu napraw co trzeba i dorób ładny dekielek i będzie cacy . sam czasem się dziwie żeby coś naprawić w Bizonie trzeba tyle rozbierać lub demolować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    77

Mam to samo...
Olej leci jak głupi...
Wymieniłem juz przewody od chłodnicy oleju bo były trochę przrgrzane i myślałem że pomoże ale problem jest nadal...
Leci chyba tylko wtedy jak silnik pracuje...
Podejrzewam też tą rurkę bo chyba już innej możliwości nie ma
Przy filtrze oleju patrzyłem, tam nie leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Też tak miałem w '56 , była oberwana od drgań rurka spustowa oleju- wyjąć i pospawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez damiandg
      Witam czy dużo przeróbek jest żeby przełożyć cały przód od rekorda do Supra? Mam do załatwienia cały przód w dobrych pieniądzach i chodzi mi o to czy jest możliwość przeróbki?
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
    • Przez Junkers
      Witam, mój problem polega na tym, że nagarniacz za szybko się obraca. Przy tęgim życie nie mogę sobie dać rady, bo nagarniacz narzuca masę przed podajnik ślimakowo-palcowy (sznekę) i robi się ściana ze słomy przed nim, a następnie pójdzie wszystko na bęben aż silnik kucnie, albo owinie się na nagarniaczu albo całkowicie stanie nagarniacz. Sprawdzałem średnice kół pasowych nagarniacza gdyż pomyślałem że może zmienione i są wedle katalogu takie same tzn. średnice te same jakie mają w Agromie, zębatki też te same. Przekładnia bezstopniowa prędkości nag. chodzi dobrze tzn. od skrajnego położenia do skrajnego tylko pasek wpada na te śruby na dolnym kole jak chcę ustawić jak najwolniej i nie wiem za co? ale to nie jest przyczyną
      Bizon rok 88 (napęd hederu na pasek podwójny, napinacz jednorolkowy) Dodam że dopiero zacząłem przygodę z bizonem, ok 10 godzin dopiero ale już mam wszystko opanowane tylko ten nagarniacz. Na żyto wymyśliłem sposób że nagarniacz do dołu prawie samego, wsunięty do końca a powinno być wysunięty, podniesiony i pchać żyto do przodu delikatnie. Jak wiecie to pomóżcie, co mam zrobić żeby nagarniacz wolniej się obracał niż prędkość jazdy??, bez tego nie ma mowy o normalnym młóceniu
    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.