Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich może ktoś mi podpowie z czym związany jest spadek mocy w ciagniku Renault 110 14 np przy agregacie scierniskowy 2,20 .Ciagnik mam od niedawna i w sumie obawiam się najgorszego może ktoś pomoze

Opublikowano

sprawdź ciśnienie w silniku. jak słabe to czeka cię remont. jak chcesz to napisz na priw to dam ci numer do ogarniętego faceta z Kujaw co ma dobre i tanie części. ja teraz skończyłem swój remont i wyszło mi z robocizna itd kolo 7tys

Opublikowano

tak jak wyżej na początek sprawdzić zasilanie silnika w paliwo  potem dopiero za stan silnika sie chwytać może jakieś paliwo nietego i go blokuje ;) ale i tak mało opisałeś  objawy kopci ? przerywa ? może coś nie tak ze sprzęgłem??

Opublikowano

Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .

Opublikowano

Ja bym sprawdził czy rdza lub inne paprochy nie zatykają zasilania paliwem. Gdy światło przewodu się zmniejszy ale nie do końca zatka, to przy obciążeniu może dusić. Silnik chce więcej paliwa ale nie dostaje. Mam to czasami u siebie i czeka mnie czyszczenie zbiornika z rdzy w zimę. Tak na gorąco pomaga dmuchnięcie sprężarką w zbiornik przez kranik (jeżeli jest) by wycofać zator. Tak jak Poprzednicy pisali, najpierw sprawdź zasilanie paliwem.

Opublikowano

Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .
Dymi jak chyba każdy ciagnika jak jest zimny później dużo mniej przy obciążeniu jak jest na obrotach idzie ale w momencie większego oporu czuć jak powoli słabnie do pewnego momentu jakby ciągną niewiadomo co odpala na strzał czy ciepły czy zimny nawet na takim małym akumulatorze .

Opublikowano

Im więcej zamieścisz w poście szczegółów (objawów) dotyczących ciągnika, tym diagnoza może być dokładniejsza. Bez tego pozostaje jasnowidz lub inny przepowiadacz rzeczy tajemnych.

Niebieski dym trwający 1-2 minuty po odpaleniu jest do przyjęcia. Jeśli jest o niewielkiej intensywności świadczy o nieszczelnościach prowadnic zaworowych, intensywny o zalewaniu komory spalania olejem przeważnie poprzez zawory.

 

Wracając do tematu napisz coś więcej co dzieje się podczas słabnięcia silnika. Jak dymi? Czy schodzi z obrotów? Czy po zatrzymaniu wchodzi z powrotem na obroty? Ile potrzebuje czasu, żeby na nie wejść?

Z innej beczki: Kiedy wymieniałeś filtry paliwowe? Co wiesz o filtrach powietrza i kiedy były czyszczone, wymieniane? Jak przedstawia się szczelność układu paliwowego i dolotu powietrza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v