Skocz do zawartości
krisc

claas matador problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
krisc    0

mam problem ze wspomaganiem w claas matador standard a mianowicie gdy kręcę kierownica w prawo to wszystko jest oki natomiast przy skrecie w lewo czuć opór tak jakby przestawało działać, proszę o pomoc czym to jest spowodowane, dodam że przy ruchu rozdzielaczem i w tym czasie próbie skrętu w ogóle wspomaganie nie działa, wspomaganie założone w tym roku dopiero więc nie mam punktu odniesienia jak było wczesniej i powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krisc    0

olej jest, pasek od pompy mam faktycznie trochę zajechany czy to może być faktycznie  jego wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Naciągnij pasek jeśli jest lużny i jest jeszcze możliwe go napiąć i wówczas sprawdż jak będzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marques    3

Witam kolegów, chciałbym podłączyć się pod temat wspomagania w  claasie dominatorze 108 sl, układ działa bardzo opornie, po rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach praktycznie nie można manewrować. Olej bardzo szybko się grzeje, wydaje mi się że za bardzo, Wymieniona pompa i filtry z dwa sezony temu, nowy olej, naciągnięty pasek jak trzeba, a działa coraz gorzej.

Proszę o jakieś sugestie, może ktoś borykał się z takim problemem.

Edytowano przez Marques

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtoon    8

mam problem ze wspomaganiem w claas matador standard a mianowicie gdy kręcę kierownica w prawo to wszystko jest oki natomiast przy skrecie w lewo czuć opór tak jakby przestawało działać, proszę o pomoc czym to jest spowodowane, dodam że przy ruchu rozdzielaczem i w tym czasie próbie skrętu w ogóle wspomaganie nie działa, wspomaganie założone w tym roku dopiero więc nie mam punktu odniesienia jak było wczesniej i powinno być

 

Źle podłączony orbitrol. Zamień 2 przewody ze sobą i próbuj. A na przyszłość oznacz dobrze zanim je odkręcisz

 

Witam kolegów, chciałbym podłączyć się pod temat wspomagania w  claasie dominatorze 108 sl, układ działa bardzo opornie, po rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach praktycznie nie można manewrować. Olej bardzo szybko się grzeje, wydaje mi się że za bardzo, Wymieniona pompa i filtry z dwa sezony temu, nowy olej, naciągnięty pasek jak trzeba, a działa coraz gorzej.

Proszę o jakieś sugestie, może ktoś borykał się z takim problemem.

 

Orbitrol właśnie kończy swój żywot. Czeka go regeneracja bądź wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marques    3

Dzięki za odpowiedź, myślisz że to będzie wina orbitrola, jest suchutki, widać że był wymieniany, albo fabrycznie regenerowany, maszynę użytkuję już kilka lat, ale faktycznie z roku na rok kierowanie jest coraz trudniejsze, a problem grzania oleju może powodować właśnie orbitrol? Czy w Tucholi potrafią dobrze zregenerować Danfosowski orbitrol. Aby zmniejszyć temperaturę oleju zmniejszyłem delikatnie napięcie sprężyny na zaworze przelewowym, bo Niemiec dołożył więcej podkładek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kamilskoro
      witam. no iwec mam claasa domianatora 88s perkins silnik.wszystko pracuje jak powinoo odpala bez problemowo i bardzo szybko.silnik pracuje rowno nic nie przerywa ani nie stuka.problem jest w tym ze na maksymalnych obrotach (pelnym gazie) i tak powyzej połowy gazu nie wazne czy podczas koszenia czy jazdy drogą kombajn dymi intensywnie na czarno nwm czym jest to spowodowane wtryski zostaly sprawdzone lecz nadal dymi. co moze byc tego przyczyną? zawory do regulacji czy cos innego prosze dodawac swoje sugestje i rady prosze o szybką pomoc z gory dziekuje ze ktos poswieci kilka minut i mi napisze co i jak a napewno mi w jakis sposob pomoze : )pozdrawiam
    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytania dotyczące kilku czujników, styczników  itd. Otóż :
      -jak sprawdzić na '' sucho'' działanie czujników strat ziarna,
      -gdzie znajduje się czujnik który odpowiada za kontrolke otwarcia rury wysypu ziarna,
      -gdzie znajduje się czujnik włączonej rury wysypu ziarna,
      -czy można zamontować i jak podłączyć czujnik wysokości hederu,
      -czy dużo roboty było by żeby zrobić hydraulicznie wysuwane motowidla,
      -co może może być przyczyną nie pokazywania (braku prądu na czujniku) obrotow silnika,
      -dlaczego nawet mimo zdjęcia wsówki z czujnika poziomu paliwa ciągle pokazuje pełen bak. 
      -jak ustawić czujnik nacisku hederu na podłoże,
      -czy ten kombajn posiada światła drogowe 
      Zastanawia mnie jeszcze kilka wolnych kostek kabli których zdjęcia postaram się zrobić w najbliższym czasie i przesłać. Powiedzcie mi po czym można stwierdzić czy kombajn kosil qq. Również mam kilka poprawek na kombajnie lakierniczych i jaka  farba jest najbliższą wypolerowanego oryginału, kupiłem z granitu ale za ciemna i to mocno widać a chciałbym poprawić tak gdzie farba przy krawędziach odeszła ale żeby nie był łaciaty  i nie rzucalo się to w oczy, ewentualnie pozostaje mieszalnia lakierów. 
    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
×