Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PatrykCichy    2

Witam, kilka lat temu zakupiłem Zetora 7745 Turbo, Anglik, pompa pod maską. Po tych paru latach pompa strasznie osłabła. . Widzialem cos na Słowackich forach, lecz na Polskich zaledwie jeden temat z którego nic nie wywnioskowałem.  Teraz pytanie. Co wiecie na temat tej pompy? Marzocchi 2BK4S22. Miał ktoś styczność? Jaka wydajność? Jeżeli wymienić na nową, również pod maskę to jaka cena? Opłaca się wrócić do pompy wewnątrz silnika? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

slabo szukales -ja tu kilka razy opisywalem, tez mialem kiedys taki problem.

 oryginal wtedy ok. 2,5 tys  :D  :D  :D . kupilem polska hylmet podobna wymiarowo-chyba od ostrowka, ale dlugo nie pochodzila-niecaly rok, potem kupilem jakas bulgarska -nazwy nie pomne goldoni czy jakos tak,przerobilem blache mocujaca i z nia go sprzedalem. cena cos kolo 600-dokladnie juz nie pamietam, zeby wrocic do normalnej-teraz mam taka- to trzeba duzo przerabiac i dokupic czesci-nie oplaca sie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adikpl1    204

Mógłbyś zrobić zdjęcia jak zamontowana jest ta pompa i jak dochodzi do niej napęd? Pompa w tylnym moście również jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    205

a po co ci to-chyba nie bedziesz przerabial, jak mi padlo samo sprzeglo napedowe to za nowe bym kupil polska pompe do mostu.pompa ma staly naped od kola pasowego silnika i chodzi bez potrzeby.

patryk-a po co ci taka sama , ta zalozyli 25 lat temu bo pewnie wtedy wloskie byly najtansze, teraz najtansze sa chinskie, no bez przesady kup bulgarska, w jakim sklepie internetowym wtedy znalazlem, oryginalnych o tym oznaczeniu juz nie produkowali-tam jest troche wolnego miejsca , wiec poszukaj takiej o wydajnosci 32l i podobnych wymiarach, tokarz tez bedzie potrzebny do drobnych przerobek, polska byla tania co mialo przelozenie na jakosc, reklamacje odrzucili-bo pompa byla nadmiernie zuzyta, az smierdzialo aluminium jak sie konczyla, oni chyba mysleli ze dla ozdoby byla kupiona.

wujek google nie gryzie pare minut i znajdziesz odpowiednia.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.