Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PatrykCichy    2

Witam, kilka lat temu zakupiłem Zetora 7745 Turbo, Anglik, pompa pod maską. Po tych paru latach pompa strasznie osłabła. . Widzialem cos na Słowackich forach, lecz na Polskich zaledwie jeden temat z którego nic nie wywnioskowałem.  Teraz pytanie. Co wiecie na temat tej pompy? Marzocchi 2BK4S22. Miał ktoś styczność? Jaka wydajność? Jeżeli wymienić na nową, również pod maskę to jaka cena? Opłaca się wrócić do pompy wewnątrz silnika? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

slabo szukales -ja tu kilka razy opisywalem, tez mialem kiedys taki problem.

 oryginal wtedy ok. 2,5 tys  :D  :D  :D . kupilem polska hylmet podobna wymiarowo-chyba od ostrowka, ale dlugo nie pochodzila-niecaly rok, potem kupilem jakas bulgarska -nazwy nie pomne goldoni czy jakos tak,przerobilem blache mocujaca i z nia go sprzedalem. cena cos kolo 600-dokladnie juz nie pamietam, zeby wrocic do normalnej-teraz mam taka- to trzeba duzo przerabiac i dokupic czesci-nie oplaca sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adikpl1    179

Mógłbyś zrobić zdjęcia jak zamontowana jest ta pompa i jak dochodzi do niej napęd? Pompa w tylnym moście również jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

a po co ci to-chyba nie bedziesz przerabial, jak mi padlo samo sprzeglo napedowe to za nowe bym kupil polska pompe do mostu.pompa ma staly naped od kola pasowego silnika i chodzi bez potrzeby.

patryk-a po co ci taka sama , ta zalozyli 25 lat temu bo pewnie wtedy wloskie byly najtansze, teraz najtansze sa chinskie, no bez przesady kup bulgarska, w jakim sklepie internetowym wtedy znalazlem, oryginalnych o tym oznaczeniu juz nie produkowali-tam jest troche wolnego miejsca , wiec poszukaj takiej o wydajnosci 32l i podobnych wymiarach, tokarz tez bedzie potrzebny do drobnych przerobek, polska byla tania co mialo przelozenie na jakosc, reklamacje odrzucili-bo pompa byla nadmiernie zuzyta, az smierdzialo aluminium jak sie konczyla, oni chyba mysleli ze dla ozdoby byla kupiona.

wujek google nie gryzie pare minut i znajdziesz odpowiednia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez kolo5ful
      witam szukam schematu bezpieczników do  zetora 5011
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
×