Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wymieniliśmy pasek w JD 6620se. Po zmianie było dobrze, a teraz jak dostał roboty to piszczy ( drze mordę wniebogłosy).

Numer był spisany ze starego paska 8pk 2523. Pasek "niemiecki", pierwszy gatunek rzekomo.

Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Sprawdź, czy wszystkie rolki i osprzęt które napędza pasek obracają się swobodnie i bez zacięć. Jeśli nic nie blokuje to raczej na pewno koła pasowe kwalifikują się do wymiany z powodu wytarcia się rowków, przez co pasek się nie klinuje w nich tylko działa bardziej na zasadzie pasa transmisyjnego w starej warmiance. Przechodziłem już to w vw 1,9 tdi. i w agregacie chlodniczym thermo king

Opublikowano

WITAM U MNIE BYŁO TO SAMO W 6400 WYMIENILEM PASEK I PRZY OBCIAZENIU NP SPREZARKI POIETRZA GDY DOBILA 7 ATM TO PISZCZAL I NA WOLNYCH OBROTACH TESZ PISZCZAL, WINA OKAZAL SIE AMORTYZATOR NACIAGU PASKA KOSZT 880ZL W SERWISIE JOHN DEERE W HURTOWNIACH DOZSZY O OD 980ZL DO NAWET 1300ZL ZAMIENNKIOW BRAK OBDZWONILEM CALA POLSKE I ZADNA HUTROWNIA NIE MIALA NA STANIE A BYLY PO 400ZL. PO WYMIANIE AMORTYZATORA NAWET NIE PISNIE I CHODZI JAK PSZCZOLKA.ZEBY BYC PEWNYM CZY TO ON JEST WALNIETY MOZESZ GO ROZEBRAC PO SCIAGNIECIU SPREZYNY JEZELI SAMAMORTYZATOR LUZNO LATA TO SZMELC.JEZELI TRZYMY I CIEZKO CHODZI TO PRZYCZYNA JEST COS INNEGO.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź. Amortyzator ciężko chodził, mieliśmy problem zdjąć stary pasek. Ciągnik ma 3500 godzin. Ciężko mi uwierzyć, że zużyte są koła pasowe. 

Kolego a pasek brałeś z serwisu, czy zamiennik? 

Edytowane przez ziomal_one
Opublikowano

pasek bralem z serwisu, i po wymianie na nowytez piszczal, i przy starym napinaczu tez ciezko bylo zalozyc, ale przy nowym to juz trzeba bylo rury i breszki uzywac.

 

Opublikowano

Pewnie powinienem edytować poprzedni post, ale nie wiem czy dostaniecie powiadomienie.

Minął tydzień, więc mogę powiedzieć, że problem został zażegnany. Zaczęliśmy od najtańszej wymiany i samego źródła problemu - paska. 

Zamówiliśmy taki sam tylko "gorszy", co ciekawe cena ta sama.  :lol: Bądź co bądź, problem z głowy. 

Ten lepszej jakości był z Optibelt'a, ten gorszy nawet nie wiem, ważne, ze chodzi i nie drze mordy. 

Nie wiem, czy to wada fabryczna, czy brak konsekwentności przy jego wymianie. Pozdrawiam.

 

PS Napinacz w Pasłęku 350 zł. :P

 

Temat do zamknięcia. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez semos
      Mam problem z kołami na wariatorze prędkości jazdy a mianowicie górny pasek mam zbyt luźny - jest tak luźny, że podczas podjazdu pod dużą górę ślizga a co za tym idzie ,,obgryzło" mu boki i strasznie się niszczy ten pas. Koła ładnie się rozkładają podczas ruchu siłownikiem ale ten górny pas jest bardzo luźny.
    • Przez DJhaku
      Witam
      Mam takie pytanie czy mógłby mi ktoś podać rozmiar paska klinowego który napędza alternator?
    • Przez nik23
      Kupiłem jakiś czas temu mf6140 i brakowało paska od klimy(klinowego) w trakcie sezonu nieprzejąłem się tym tylko ostro testowałem maszyne. Chodziła nawet nieźle aż tu nagle w tamtym tyg straciła moc, wiec szukjąc na forum znalazlem ze to booster a dokladniej pęknięta membrana. A przy okazji pomyślałem ze założe ten brakujący pasek od klimy, w myśl zasady jak coś jest w ciągniku to ma działać. Więc poszukałem w katalogu numeru(3712531M1 taki znalazłem) ale zeby nie przepłacać u korbankow znalazłem zamiennik za 50zł i jak mi go dostarczyli jakie było moje zdziwienie jak sie okazało ze pasek jest za długi. I tu moje pytanie a ogólniej kilka pytań:
      Jak ten pasek ma być załozony tzn z napędy wiatraka czy z kołapasowego wału?
      Zna ktoś rozmiar tego paska moze być w metrycznych miarach (10x1050 taki strzał)
      Czy przy kompresorze od klimy ma być jakiś szpanier dodatkowy czy szpanuje sie tylko kompresorem?
      Ps tragedia tam nawet palca nie włoży tak ciasno.
    • Przez flackmistrz
      Witam, mam dwie sprawy dotyczące JD 2850. Pierwsza to wymiana paska klinowego, mianowicie czy trzeba wyjąć chłodnice żeby odkręcić napęd pompy od wspomagania? Druga to luz w przednim zawieszeniu, czy warto sie za to brać i czy po wymianie sworzni będzie to samo? (może ktoś to już robił i podzieli się swoimi uwagami)
    • Przez Robin
      Koledzy szybkie pytanie i prosze o szybką odpowiedz. W ursusie z roku około 2006 jaki jest numer paska klinowego do napędu alternatora? Mój sie rozsypał a okoliczne sklepy nie wiedzą co i jak. Tam napęd do alternatora idzie z wentylatora od chłodnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v