Skocz do zawartości
Henius91

Serwomechanizm w 1224

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
1224
Henius91    754

Witam! Podczas ladowania obornika chcialem skrecic kolami i... bach!!! Cos walnelo. Serwo jest luzne i sruba od mocowania sie ulamala :angry: . Juz drugi raz od jesieni mi sie to stalo. :angry: I mam takie pytanko. Czy lepiej by bylo kupic nowe serwo i po sprawie czy kupic orbitrol i bawic sie w przerobki. Ja bym wolal orbitrol bo to jednak troche lzejsza praca ale potrzeba na to troche "siana" i czasu a teraz jest robota w polu. Prosze o pomoc!



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    2

Radzę kupić zestaw orbitrol zwłaszcza że ciągnik pracuje z ładowaczem czołowym, niestety koszt zestawu to około 3000 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    754
Radzę kupić zestaw orbitrol zwłaszcza że ciągnik pracuje z ładowaczem czołowym, niestety koszt zestawu to około 3000 PLN.

a jakbym kupil czesci(orbitrol, silownik i przewody) uzywane u goscia co ma rozne maszyny i cigniki uzywane? no i ma tez orbitrole.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zts    2

Podawałem cenę nowego zestawu oryginalnego, używka taniej wiadomo, tylko więcej kombinowania przy podłączeniu jeżeli nie jest to komplet. Jednak ze znajomoscią zasady działania to żaden problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

niedawno pytałem sie w grene i za kompletny zestaw razem z wężami gościu zawołał coś koło 2500 złoty twierdził że oryginał czeski a nie jakaś chińszczyzna a serwo to tylko o kant h... rozbić nowe czy po regeneracji i tak gówno warte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    754

Jeszcze zostaje sprawa tego czy da sie zamontowac silownik do niego. Bo to jest chyba jakas wersja przejsciowa. Rocznik tego ursusa to 85/86 i moze on nie miec uchwytu na silownik. To jest dziwne. Ma nowy typ silnika, nowy typ skrzyni biegow, nowy typ maski(scieta) ale ma stary typ tylnego zaczepu. Dziwna sprawa. Moze poprzedni wlasciciel zamienil zaczepy.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mój sąsiad teraz przerabiał przy zetorze 12145, kupił orbitrol, siłownik i przewody nowe i razem dał 1500 zł, sam se założył i kręci się jak cacy :P:P a mocowani sobie do niego dorobił sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś na allegro siłownik i orbitrol o bizona za 400 zł :P moim zdaniem lepiej żebyś założył coś porządniejszego jak masz tura 1500 zł to jeszcze niejest tak drogo, a może nawet gdziesz jeszcze taniej byś może dostał wszystko :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    754
Widziałem kiedyś na allegro siłownik i orbitrol o bizona za 400 zł :P moim zdaniem lepiej żebyś założył coś porządniejszego jak masz tura 1500 zł to jeszcze niejest tak drogo, a może nawet gdziesz jeszcze taniej byś może dostał wszystko B)

ale z nowym zestawem po jakims czasie moze sie stac to samo z uzywanym. a od bizona bym nie zalozyl bo trzeba duzo krecic kierownica :P



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że nowe to niezawsze lepsze :angry: a kiedyś słyszałem że zakładają od bizona i tak wcale nietrzeba dużo kręcić bo sam mam bizona :P ale jak masz tura to też niemożesz założyć byle czego,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    754
Wiadomo że nowe to niezawsze lepsze :angry: a kiedyś słyszałem że zakładają od bizona i tak wcale nietrzeba dużo kręcić bo sam mam bizona :P ale jak masz tura to też niemożesz założyć byle czego,

jescze pomysle. ale mozliwe ze narazie skonczy sie tylko na kupnie nowego serwa bo nie ma czasu na przerobki bo robota w polu :P



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

serwo po regeneracji a nie nowe to 600 zł nowe prosto z fabryjki nie regenerowane zawołali w agromie lublin 2400 zł . a wiadomo ze te serwa to gówno więc rub na orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam serwo przy 385 i po regeneracji pompy kręci sie dobrze a mam zapiętego Tura 5

ostatnio mi zaczął olej lecieć z jakiejś rurki i co kilka dni trzeba dolać z 0,5 litra oleju jak skończe w polach walczyć to obejrze dokładnie i uszczelnie ale ogólnie nie narzekam na serwo

koło mnie w zakładzie w Pniewach regeneracja serwo to 600 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym radzil orbitrol isiłownik założyć, w jednym ursusie 1014 mam serwo i drążek to kieruje sie ciężej niz w ursusie 914 z turem , w ktorym mam orbitrol i siłownik, z siłownikiem jest o wiele lżej, dzieki za wypowiedz pozdro


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

Moim zdaniem to ci chwalą serwo którzy nigdy nie jeździli z orbitrolem, nie znam nikogo kto by przerabiał z orbitrolu na serwo a odwrotnie to każdy wie jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maciekkkk
      Mam problem ze skrecaniem, dodam jeszcze ze przetarł mi się filtr od wspomagania i olej zlecial na długości przejazdu pola. Założyłam nowy dolalem oleju ale i tak czasem sie zacina.  Czy to wina orbitrolu ?
    • Przez Michal_90
      Witam z racji zastosowania ładowacza czołowego w ursusie 1224 1989r produkcji zainstalowałem orbitrol i mam z nim problem mianowicie mam dziwne bicie w kierownicy podczas skręcania nie ważne czy na miejscu czy w transporcie czy zna ktoś może przyczynę takiego zachowania wspomagania? dodam że orbitrol chodzi tak jak serwo bez tura sądziłem że komfort będzie nieporównywalnie większy orbitrol AGTECH 160. wymieniłem filtr ominęłem zawór bezpieczeństwa, olej w wspomaganiu nie był zmieniany na inny w serwie był lux 10 i taki olej zastosowałem do orbitrola chociaż mam wątpliwości czy to może być przyczyna. pompę wspomagania raczej mam dobrą dla świętego spokoju wymieniłem w niej usczelniena dodatkowo podmieniałem pompę od u 912 nie było żadnej zmiany... jeśli zna ktoś przyczynę tego problemu proszę o odpowiedź bo spodziewałem się czegoś więcej po 2 tysiącach wpakowanych w ten układ
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Filipkowski15
      Witam. Tak jak w temacie zacina mi się wspomaganiew 912 wymieniłem filtr i olej, wiele nie pomogło. Jest tak gdy zapale zimny ciągnik kierownica lekko chodzi bez zacinanania pojezdze tak z 5 minut i juz przy nagłym zatrzymaniu i chęci szybkiego wykręcenia kierownica strasznie cięzko chodzi podobnie jest przy cofaniu. Wie ktoś jak to naprawić ??Z góry dzięki za odpowiedzi POZDRO:P
    • Przez radzikus
      Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.
      Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.
       
      Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?
      Proszę o poradę za co z góry dziękuję.
       
      Poniżej fotki.
       
      http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html
      http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.