Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam pytanie jak powinny być zamontowane korbowody w silniku mf 3 bo słyszałem, że zamkami w stronę wałka rozrządu. Przy demontażu u mnie zamki były odwrócone w stronę wydechu silnik już był raz rozbierany przez mechanika i nie wiem czy to dobrze poskładał.

Opublikowano (edytowane)

Do rozrządu tylko czy wymieniasz panewki i robisz szlif lub wymieniasz wał? Pamiętaj  - jak złożone tak dotarte.

Edytowane przez akmaly
Opublikowano (edytowane)

Wał nowy, blok po osiowaniu korbowody po regeneracji. Nie są symetryczne minimalna różnica jest, otwór na sworzeń jest minimalnie przesunięty w jedną stronę. Po demontażu części było widać jak w tuleja jest zużyta mocno z jednej strony.

Edytowane przez KrzysztofGlanc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pawnow0001
      Witam serdecznie potrzebuje tych parametrów, ale nie mogę nigdzie znaleźć.
      Może ktoś użyczy mi takiej informacji bo przyszedł czas na remoncik
       
      Panewki Główne z jaką siłą dokręcać ?
      Korbowody z jaką siła dokręcać ?
       
      Głowica z jaką siłą i kolejność ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez evolution93
      Witam.Robiony jest remont silnika i podczas rozbierania silnika wyszło ze sa 2 inne korbowody. nie wiem jak długo ten ciagnik tak pracował .Czy lepiej zmienic na takie same czy nie nie ma co zawracac sobie tym głowy? wiem ze masa ich powinna byc taka sama ale czy to w ruskim ma znaczenie.Czy mozliwe ze właśnie przez te inne korby wał na 2 panewce głownej mogł sie przytrzec poniewaz czuć wyrażny garb/uskok i sa rysy .
      i druga sprawa uszczelnienie wału od strony rozrzadu. chcac wymienic simering przy kole pasowym sa tam takie 2 podkładki jedna filcowa i cienka .do czego służy ta filcowa poniewaz rozpadła sie w rekach na czesci i w hurtowni nie ma nigdzie czegos takiego.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v