Skocz do zawartości

Dominator 108 Płyn chłodniczy w przedostaje sie do srodka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Witam przytrafił mi sie bardzo nieciekawy problem w moim Dominatorze 108 SL Maxi silnik rzedowy 6 cylindrów  Mercedes rok 1990 mianowicie wymieniałem płyn chłodniczy starego zostało mi około 15 litrów a wlewajać nowy nie chciał mi sie pojawic stan wlałęm 25 litrów wiec cos mi nie spasowało, płyn nie ma nigdzie wycieków na zewnatrz po wyjęciu bagnetu z oleju pojawił mi sie plyn w misce olejowej i  niewiem czy uszczelka poszła czy cos innego jest winne dodam, jeszcze ze silnik chodzi prawidłowo i palił bez zarzutu tak wiec pytanie któredy ten płyn mogłby sie gubic z chlodnicy moze ktos sie spotkał z czyms takim lub miał podobną usterke  czekam na jakiekolwiek odpowiedzi bo żniwa juz za pasem Pozdrawiamm !

Opublikowano

Nie wiem jak w tym silniku jest zrobione ale moga być wżery po korozji pod wirnikiem pompy płynu albo gdzieś indziej jest przelew do michy Nie obstawiałbym uszczelki pod głowica bo za mocno daje ten płyn do miski przez walnietą uszczelke by sie przesączał ledwo no chyba ze całkiem wydmuchana. Ogólnie ciezko tak cos na 100% stwierdzić

Opublikowano

W uszczelce masz otwory na tuleje, kanały wodne, popychacze zaworów, nie jest powiedziane że musi walnąć na drodze tuleje-kanały wodne... Nieraz widziałem silniki z cieknącym olejem między głowicą a blokiem a chodziły bez zarzutu, po prostu ze starości uszczelka straciła szczelność, dziwi mnie tylko że tak nagle to zauważyłeś i to jak kombajn nie pracuje, takie rzeczy to tylko po rozsadzeniu bloku zimą mogą się dziać

Opublikowano

To nie właściciel pisał, że mógł być zamrożony ;)

Nawet jeśli to od razu w środku by blok poszedł czy tuleje? Nie ma tam żadnych korków z zewnątrz żeby wysadziło jak w mniejszych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v