patrykc330

C-330M problem po remoncie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
patrykc330    159

Witam.Emka po 27 latach oddana do remontu, na wstepnie mechanik uparł się że to żadna emka:) (1989r). dalej przystepujac do remontu silnika stwierdził że głowicy nie trzeba planować jest dobra pompa wtryskowa tak samo, założone zostaly zestawy naprawcze od trzydziestki a glowica emki, do tego tylko nowe panewki korbowodowe i na wale wtryski i chyba zawory. Po odpaleniu dziwna praca silnika trochę traktor jeszcze slabszy niż po remonciea po przejechaniu kilku kilometrów woda poszla do oleju, a mechanik dalej upiera sie ze my emki nigdy nie widzieliśmy;) I co dalej robić z traktorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    2

Moim zdaniem to za dupe wziąć mechanika i pociągnąć go do odpowiedzialnosci niech robi remont na dobrych czesciach i to za darmo ... Wgl juz samo to ze upieral sie o nieplanowanie glowicy i sprawdzenia pompy juz bym ciagnik zabral i nie wyplacil temu pseudonechanikowi ani grosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykc330    159

Ma coś robic z tym że woda poszła do oleju, a co z tym że głowica jest oryginalna od Emki a tłoki wstawił od c330 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bears    312

Nie ma możliwości aby to pracowało, tłok będzie uderzał w głowicę. Chociaż to i wasza wina bo ciągnik trafił do takiego a nie innego majstra a kryterium to cena...

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    404

co tymi mechanikami? Przecież jak ustawił GMP to wszystko miał jak na widelcu.
co do głowicy... każdej szlifować nie trzeba ale trzeba mieć liniał żeby to stwierdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Jak zakłada zestawy naprawcze od c-330 to głowica też musi być od c-330. Chociaż pierwsze emki miały silniki oryginalne c-330. Te ostatnie miały je zmodyfikowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    312

Nie ma co tu doradzać, ktoś chciał zrobić remont silnika za 1 tys zł bo stwierdził że za tyle się da, no to ma... Mietek w stodole tego nie poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    101

zmienić mechanika tyle w temacie w 1989 tylko były emki

 

dokładnie.

M-ki wychodziły od 1986 do 1993roku.

Z tym że w 1986 były tez c-330.zwykłe.

Najłatwiej poznać po deklu na zwolnicy .

Jak zestaw od M-ki to i głowica powinna mieć utopione zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    127

mechanik to naprawdę jakiś mało inteligentny bo jak się robi silnik to się robi szlif planowanie itd i naprawdę twierdzenie że emki nie widzieliście to moim zdaniem z góry go dyskwalifikuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert30l    0

Witam forumowiczów może  nie w tym  dziale ale chciałbym  się  dowiedzieć  gdzie  mogę  dostac  części  do  spreżarki SP 110 od ursusa c328

dziękuje i  przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam ustawiał ktoś może luz zaworowy w włoskim silniku 6T stosowanym w deutz oraz same i lamborghini ??
      Model: LAMBORGHINI 1060
      Jaka kolejność ??
      ile luzu ??
      Proszę o odpowiedzi
      Z góry Dzięki 
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Gregoryy90
      Regenerowal ktos turbo ? szukam sprawdzonego warsztatu
    • Przez tomek14
      Witam założyłem do zetora 7211 nową pompę oleju silnika i wymieniłem filtr bąk na pp i ciśnienie wzrosło do 6 na zimnym silniku a przy temperaturze silnika 70-75 stopni jest 5-6 . Czy ciśnienie nie jest za wysokie? bo słyszałem że wysokie ciśnienie może wypłukać panewki i że te modele nie lubią wysokiego ciśnienia.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.