patrykc330

C-330M problem po remoncie

Polecane posty

patrykc330    162

Witam.Emka po 27 latach oddana do remontu, na wstepnie mechanik uparł się że to żadna emka:) (1989r). dalej przystepujac do remontu silnika stwierdził że głowicy nie trzeba planować jest dobra pompa wtryskowa tak samo, założone zostaly zestawy naprawcze od trzydziestki a glowica emki, do tego tylko nowe panewki korbowodowe i na wale wtryski i chyba zawory. Po odpaleniu dziwna praca silnika trochę traktor jeszcze slabszy niż po remonciea po przejechaniu kilku kilometrów woda poszla do oleju, a mechanik dalej upiera sie ze my emki nigdy nie widzieliśmy;) I co dalej robić z traktorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    43

Moim zdaniem to za dupe wziąć mechanika i pociągnąć go do odpowiedzialnosci niech robi remont na dobrych czesciach i to za darmo ... Wgl juz samo to ze upieral sie o nieplanowanie glowicy i sprawdzenia pompy juz bym ciagnik zabral i nie wyplacil temu pseudonechanikowi ani grosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykc330    162

Ma coś robic z tym że woda poszła do oleju, a co z tym że głowica jest oryginalna od Emki a tłoki wstawił od c330 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bears    404

Nie ma możliwości aby to pracowało, tłok będzie uderzał w głowicę. Chociaż to i wasza wina bo ciągnik trafił do takiego a nie innego majstra a kryterium to cena...

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    911

co tymi mechanikami? Przecież jak ustawił GMP to wszystko miał jak na widelcu.
co do głowicy... każdej szlifować nie trzeba ale trzeba mieć liniał żeby to stwierdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Jak zakłada zestawy naprawcze od c-330 to głowica też musi być od c-330. Chociaż pierwsze emki miały silniki oryginalne c-330. Te ostatnie miały je zmodyfikowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2065

Jak mechanik twierdził że to nie m-ka to na wstępie było go w tylek kopnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    404

Nie ma co tu doradzać, ktoś chciał zrobić remont silnika za 1 tys zł bo stwierdził że za tyle się da, no to ma... Mietek w stodole tego nie poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    125

zmienić mechanika tyle w temacie w 1989 tylko były emki

 

dokładnie.

M-ki wychodziły od 1986 do 1993roku.

Z tym że w 1986 były tez c-330.zwykłe.

Najłatwiej poznać po deklu na zwolnicy .

Jak zestaw od M-ki to i głowica powinna mieć utopione zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    128

mechanik to naprawdę jakiś mało inteligentny bo jak się robi silnik to się robi szlif planowanie itd i naprawdę twierdzenie że emki nie widzieliście to moim zdaniem z góry go dyskwalifikuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert30l    0

Witam forumowiczów może  nie w tym  dziale ale chciałbym  się  dowiedzieć  gdzie  mogę  dostac  części  do  spreżarki SP 110 od ursusa c328

dziękuje i  przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pacal122
      Szanowni Państwo, mam pytanie odnośnie c330m, bo przymierzam się do wymiany wieńca koła zamachowego i chciałbym się dowiedzieć: jak wieniec jest zamocowany na kole zamachowym, jak to jest ze sprzęgłem czy jak go wyjmę to potem musi być włożony w tej samej pozycji i ogólnie porady jak dla nowicjusza którym jestem, bo odpalanie przez 15lat na zaciąg to wystarczająco długo żeby go wymienić.
    • Przez Maciejos_47
      Znalazłem tylko takie oznaczenia zerestowany jest na c-360 silnik 4 cylindrowy 


    • Przez HubiSoft
      Ciekawi mnie czy w takim renault cergos 350 na rotacyjnej pompie da rady zwiększyć moc z czym się to wiązało i czy warto? 
    • Przez MFTeam
      witam mam problem z silnikiem Perkins 4 zrobiłem kapitalny remont nowy wal, tuleje, blok i głowica planowana, korbowody i tłoki, pompa paliwowa i wtryski są świeżo po regeneracji i do kolektora wydechowego dostaje się paliwo i czy na małych czy większych obrotach dymi na szaro/niebiesko. Oleju nic nie bierze a już trochę przepracował. Co to może być za przyczyna?
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam ile kosztuje generalny remont silnika w c 330 ? I jaka polecacie pompę hydrauliczna odrazu mówię że pracuje cały czas z turem 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj