Skocz do zawartości
SZMEKK

Renault 145.14 TX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SZMEKK    21

Koledzy mam pare pytan a nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi na forum.

1.Jak wyglada sprawa z tymi zbiornikami paliwa, tz. paliwo przelewa sie powoli z jednego do drogiego tak? wydaje mi sie ze u mnie jest po drodze jakis zaworek po drodze na wezu (albo to jest odpowietrznik?)? trzba cos z tym robic specjalnego w czasie tankowania czy cos?

2.z lewej strony fotela sa dwie dzwignie, jedna jest od przedniego napedu a droga wyglada jak hamulec reczny a ten jest z prawej strony, podejrzewam ze moze jest to hamulec womu ale strasznie ciezko to ruszyc i nie sprawdzałem . co o tym myslicie? wersja ciagnika o ktorej mowie  to 16x16. pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    2

A moze ta jedna dzwignia to blokada przedniego mostu sprawdz czy do mostu nie dochodzi jakas dźwignia bo juz w kilku ciagnikach duzych spotkalem sie z taka blokada wlasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

Między sprzęgłem a hamulcem jest dodatkowy mały pedały i to pewnie jest blokada więc ta opcja raczej odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidgr    2

Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

dźwignia z lewej to sprzęgło WOM

zbiorniki są połączone, nie powinno być żadnych zaworów, więc jeśli coś takiego masz możesz spokojnie wywalić  ;)

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

koledzy  a z tym paliwem to bedzie tak ze najpierw napelni sie  calkiem ten dolny zbiornik pod kabina i bedzie pokazywac ze ten jest pelny a gorny pusty a potem gdy zaczne wlewac wiecej paliwa to na tym gornym tez sie podniesie wskaznik paliwa?

u mnie ta dzwignia ciezko chodzi od tego womu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Jeśli napełnisz dolny zbiornik do pełna a bedziesz dalej lał paliwo to i góry bedzie się napełniał i wskazówka o ile działa bedzie to pokazywać.
Co do dźwigni wom-u to jeśli już linka jest przerdzewiała może cięzko chodzić. U mnie też cięzko chodziła ale po prasowaniu i czestym jej używaniu trochę się rozchodziła i teraz jest lżej. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

z górnego wszystko nie spłynie, chyba że odkręcisz i przechylisz na prawo  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    423

Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Mylisz się kolego.

Renault w 1976 roku wprowadza rewolucyjny, jak na tamte czasy system "BLOCAMATIC" - czyli system automatycznego hamowania (blokowania) mechanizmu różnicowego bez konieczności ręcznej interwencji. Pozwala na bardzo znaczący wzrost wydajności pracy oraz ogranicza zużycie opon.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    423

w niczym się nie mylę Kolego  pokaż mi zdjęcie przedniego mechanizmu różnicowego Renault 145-14 z blokadą załączaną mechanicznie bo o tym mowa a Ty piszesz o mechaniżmie różnicowym o zwększonym tarciu wewnętrznym  jakkolwiek by się nie nazywał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Jeszcze raz zacytuję Twoją wypowiedź z wytłuszczeniem wyrazów kluczowych:

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego - dlatego piszę, że miały blokadę i to automatyczną i bardzo skuteczną.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    423

nie wykręcaj kota ogonem dobrze wiesz o co mi chodzi i przeczytaj post  którego dotyczyła moja wypowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Nie chce nikogo bronic ani za nikim obstawac ale jednal @AlaCapone ma racje tak napisałeś ion sie odniósł do twojego posta. A ty na przyszłosc pisz dokladnie o co ci chodzi alboczytaj ze zrozumieniem swoje wypowiedzi bo potem wychodza takie sytuacje jak wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
    • Przez Friedrich
      Witam,
      Chcę wymienić filtry hydrauliki w swoim aresie i mam problem z ich znalezieniem. Otóż z tego co widzę jest ich 3 - patrząc od tyłu najpierw największy (najszerszy, krótki) i następne dwa wąskie ale długie. Udało mi się znaleźć numery dwóch - 6005022974 (najszerszy) oraz 6005022975 (wąski). Pytanie brzmi, czy są to właściwe filtry do tego ciągnika (w sklepach internetowych widnieje ten model jak pasujący) oraz (co najważniejsze) czy te dwa filtry wąskie są takie same, czy do każdego idzie inny wkład?
      Z góry Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    • Przez ReKoRd022
      Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną
      zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.
      Pozdrawiam Rafał
    • Przez Lucek7878
      Cześć, nie działa mi w Renault Ares 620 nawiew z prawej strony kabiny. Gdzie szukać przyczyny ? Gdzie znajduje się wentylator ?
    • Przez tommy66692
      witam po wymianie pompy wspomagania w renault ares 640 zauwazylem ze nie rozłącza przedniego napędu? jaka moze byc tego przyczyna
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.