Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ziomek2169    3
Napisano (edytowany)

Witam, dziś podczas siania nawozu MF 3070 jechałem szybko po nierównym polu i w pewnym momencie rozłączyło mi skrzynie, po prostu ciągnik przestał jechać. Gdy włączyłem bieg i chciałem pojechać nie mogłem gdyż przednie koła się zablokowały, wyłączyłem wałek i jakoś udało się ruszyć najpierw do tyłu potem do przodu. I teraz jak wlacze wałek i chce jechać przednie koła się blokują, co to może być, spotkał się ktoś z czymś takim?

Edytowano przez ziomek2169

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    824
Napisano (edytowany)

heh znam ten traktor wzdłuż i wszerz ale nie widze związku. A ciekawe co by było jakbys wał przedniego napędu wyrzucił? Żeby w tych MFach był WOM zależny od jazdy no to można szukać jakiś związków ale tu...

A jak stwierdziłeś że to przednie koła blokuje a nie tylne? koła zablokowane i poradzi je pchać tylna os? Zleksza absurd

Zdjąc lewą klape tylnego mostu i pooglądać sprzęgła bo cóż...

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    995

Przy uszkodzonych pierścieniach uszczelniających (tych metalowych) na koszu sprzęgłowym WOM, po załączeniu WOM następuje spadek ciśnienia na magistrali 17bar. Wtedy samoczynnie próbuje zmienić żółw na zając a ponieważ nie ma dostatecznego ciśnienia nie następuje to w pełni. To daje efekt blokowania przednich kół bo przy okazji załącza się przedni napęd, którego sprzęgło jest rozłączane ciśnieniem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Zakładając ten temat chciałem sie czegoś więcej o tym ciągniku dowiedzieć np. ile spala na mth. ceny części (drogie czy tanie) , jak tam z elektroniką i z skrzynią biegów czy sie często psuje i jak droga jest naprawa i co jest przyczyną szwankującej elektroniki B)
       
      pozdro PronarekP5
    • Przez plati
      Witam.
       
      W MF 6190 przestał działać napęd. 
       
      Kontrolka normalnie się włącza i wyłącza jednak napęd nie działa. 
       
      Bezpieczniki sprawdzone i wszystko ok. Popatrzylem na te elektrozawory za kołem w tylnym moście i wydaje się że wszystkie kable są na swoim miejscu. 
      Jeśli chodzi o awarie mechaniczna to nie słychać żadnego odgłosu dziwnego 
      Jakieś pomysły co mogło się stać?
    • Przez mateusz3060
      Po odpaleniu ciagnika jest ładowanie awaryjnie podnosi kostki ktore znalazłem przeczyszczone po odpieciu ehr jest prad w dwuch kablach bezpieczniki dobre czego to moze byc przyczyna no i na blotnikach przyciski tez nie działaja ehr nie wlaczy sie nawet na sekunde z ogledzin kabli wszystko jest ok prosze o porady mecze sie z tym juz od jesieni i nikt mi jeszcze nie pomógł
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Radig
      Witam
      Szukalem trochę na forum lecz podobnego problemu do mojego nie znalazłem.
      A mianowicie  nie dawno stałem sie posiadaczem Mf 3655 który ma niestety problem z Dynashiftem
      Problem polega na tym, ze jeśli chodzi o półbieg 1 i 2 - to ciągnik na nich normalnie ciągnie i pracuje lecz nie ma żadnej zmiany w prędkości jazdy i żadnej reakcji można przełączać z 1 na 2 i na odwrót i nic się nie dziej . 
      Widać tylko jak przełączają się diody na liczniku.
       Gorzej jest już jeśli przełączymy na 3 lub 4 półbieg  wtedy ciągnik zwalnia i się zatrzymuje i nie ciągnie - podobne objawy do takich jakby ślizgało się sprzęgło. po przełączeniu z 3 na 2 lub 1 ciągnik znów rwie do przodu.
      Czy może to już być problem z tarczkami.
      Przyznam się szczerze ze nie sprawdzałem jeszcze ciśnień - ale jutro to sprawdzę i dopisz.
      Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj