Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam juz od dawna podnosnik jak i tur drgaly w moim mf .przed zima ciagnik caly czas potrzebny mialo sie postawic go do mechanika w zimie ale z wielu roznych powodow byla zla sytuacja finansowa .niedewno sie polepszyla i oddalismy go mechanikowi . ja odrazu twierdzilem ze to papa ale on twierdzil inaczej i szukal zmienil zawor sterujacy nic nie pomoglo. czcial wymienic zawor w papie ale on twierdzi ze w tym egzeplarzu (84 rok chyba pierwszy wypust) jest inaczej zamiast normalnego zaworu jest wkrecony przeciazeniowy na starym mial 140 bar i na nowym tak samo . ja tego nie widzialem bo bylem bardzo zabiegany .mechanik twierdzi ze ten zawor puszcza na 140 bar i tyle . przed wymiana papy chce jeszcze zmienic ten zawor na wiekszy ok 180 bar .i tu moje pytanie gdzie taki kupic  albo z jakiego innego ciagnika by pasowal . wiem ze w c380 jest zawor bardzo zblizony budowa ale trzeba dorobic redukcje . i nie wiabomo do konca czy on tam wogole podejdzie. prosze was o wyrozunialosc  i sugestie . narazie nie bedzie ruszane nic bo sianokosy ale przed zniwami musi byc w pelni sprawny bo widlami nie bede kladl obornika. zgory dziekuje

Opublikowano (edytowane)

holera chyba taniej wyjdzie przerobic zawor od c380. a ten oryginalny na ile jest nastawiony bo nic na nim nie pisze co innego od osiemdziesiatki

holera chyba taniej wyjdzie przerobic zawor od c380. a ten oryginalny na ile jest nastawiony bo nic na nim nie pisze co innego od osiemdziesiatki

jeszcze mam jedno pytanie jeżeli papa tlucze przy max poniesienia ramion to co tam sutka ten zawór przeciążeniowy?

Edytowane przez robi57362
Opublikowano

pisałem już wcześniej że starym zawrze miał 140 bar i na nowym ma tyle samo a że nic na nim nie pisze to nie wiem na ile on jest ustawiony . od c 380 jest napisane na nim że ma puszczać przy 175 . a mój mechanik twierdzi że pasowało by jeszcze to sprawdzić. więc ponawiam pytanie na ile jest ustawiony oryginalnie zawór przeciążeniowy w mf 255

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v