przyczepa
-
Podobna zawartość
-
Przez Kali1209
Zabrałem się za wymianę szczęk hamulcowych w d-47. Między okładzina a bębnem jest bardO duży luz, dźwignia Hamulcowa.aby zahamować idzie do pionu i nawet dalej. Czy tak to powinno być ?
-
Przez Radek000111
mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
-
Przez mlody28
Chciałbym kupić przyczepę z kiprem do c-360.
Wpadło mi w oko coś takiego https://stalmetwisniowa.pl/przyczepki/przyczepa-rolnicza-jednoosiowa-2,5t-r-260H-cz-.html
Głównie do ziemi, gruzu, drewna, żwiru, wydaje mi się że taka spokojnie powinna wystarczyć. Oczywiście transport na krótkie odległości.
Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się że za tą cenę całkiem dobrze to wygląda.
Znacie, polecacie innych producentów?
W okolicy są do sprzedaży takie stare zardzewiałe graty za 5 i więcej tysięcy, to może lepiej dołożyć do takiej nówki?
PS I mam jeszcze takie pytanie natury technicznej. W ursusie mam tura trzysekcyjnego, ale jedna sekcja jest nieużywana (ta do krokodyla), czy taki kiper mogę podłączyć pod tą sekcję? dodam że tur jest dwustronnego działania). No bo jak podłączyć inaczej? skoro cały tur jest podłączony pod to jedno wyjście hydrauliczne z tyłu ciągnika a wajcha od kipra jest cały czas w pozycji do góry żeby ten tur działał.
-
Przez tomb2
Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
-
Przez bombelogrodnik
Witam, jesteśmy blisko kupna nowej pronarki jednoosiowej o ładownosci 5 t. Jeśli ktos taką ma to bym prosił o opinie jak to wygląda w użytkowaniu. Nie będzie jeździła za dużo raczej sporadycznie w koło komina. Czy opony w rozmiarze 15.0/55-17 dadzą radę? Jeszcze się zastanawialiśmy nad metal-fachem t 713A cena podobna. Może ktoś oglądał obie lub miał w użytku to chętnie wysłucham opinii zanim będzie zakup zatwierdzony.
-