Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MagdalenaZajczkowska

OC rolnika wasz koszt

Polecane posty

Witam,

Jestem studentką i piszę prace na temat ubezpieczeń majątkowych w rolnictwie. Chciałabym was zapytać ile macie ha, ile płacicie za

- oc rolnika

- budynków

- oraz upraw obowiązkowych ) od czego ubezpieczacie i co jest ubezpieczone)

Za odpowiedzi bardzo dziękuje :)

extrabyk    831

Oj coś mi tu bardziej zalatujesz przedstawicielką jakiejś firmy ubezpieczeniowej niż studentką...a dane potrzebne Ci są do tego żeby zaproponować lepsze warunki :D

mikad    227

I jeszcze podajcie imię i nazwisko, adres, numer telefonu, buta, fiuta i datę urodzin. Natręctwo przedstawicieli nie zna granic.

Wiadomość z agroFakt.pl

macie moje imię i nazwisko bo rejestrowałam sie przez fb, jak byk tam pisze ile mam lat , gdzie studiuje, znajomi z uczelni, może mam wam pokazać usosa, że jestem studentką? nie wszyscy co tu wchodzą odrazu są przedstawicielami firmy ubezpieczeniowej. Moge wam jeszcze wrzucić link do ankiety licencjackiej która była miesiąc temu udostępniona

napaleniec93    13

Co się dzieje z tym agrofoto... wszędzie tylko szukacie postępów. Jak macie możliwość to pomóżcie a nie wysilacie się na swoje domysły.

extrabyk    831

macie moje imię i nazwisko bo rejestrowałam sie przez fb, jak byk tam pisze ile mam lat , gdzie studiuje, znajomi z uczelni, może mam wam pokazać usosa, że jestem studentką? nie wszyscy co tu wchodzą odrazu są przedstawicielami firmy ubezpieczeniowej. Moge wam jeszcze wrzucić link do ankiety licencjackiej która była miesiąc temu udostępniona