Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam panowie mam problem w zetrze foretrra 125 z 2010 roku o tusz czasami blokują mi się hamulce na wszystkich kołach z tyłu wtedy  są wypchnięte tłoczki i zacisk na wale jest zaciśnięty pedał jest w tedy twardy nie da go się wtedy wcisnąć jak zaciągnę ręczny hamulec to puszcza. Instalacja pneumatyczna jest dwu i jedno obwodowa czy może mieć to  związek z zaworem hamulców dwuobwodowych ponieważ od hamulca ręcznego idzie dźwigienka  do tego zaworu jak zaciągnie się ręczny i spuści cały układ hamulcowy odblokowuje się


CHODZI MI O TEN ZAWÓR post-170055-0-86152900-1462446646_thumb.jpgpost-170055-0-97142900-1462446758_thumb.jpg

Opublikowano

U mnie w Mf 7619, coś podobnego się działo lecz stukniecie kilkukrotnie ręcznym hamulcem i spuszczał hamulce. Przy okazji serwis przyjechał, i doradzil mi żebym zamontował sprężynke która po spuszczeniu ręcznego lub poprostu puszczeniu hamulca, pociągnie spowrotem tą dzwigienke. zrobiłem to, i jest dobrze, idealnie poprostu :-), sprężynka najzwyklejsza z agromy, wolałem to niż wymianę głównych sprężyn za ktore pewnie drożej, i więcej czasu, a że działa teraz idealnie to tak zostawiłem. Jak bedziesz chciał to podeślę zdjęcia tego mojego.

Opublikowano

kolego twoj patent w Forterze nic nie pomorze. Problem najprawdopodobniej tkwi w zacinającej sie membrance lub tłoczku wewnątrz tego zaworu, przyjemniej  w moim przypadku. Niestety producentem tych zaworów jest Haldex i nie przewiduje on zestawów naprawczych, a nowy kosztuje koło 1300 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v