Polecane posty

Krzychosz2    0

Witam panowie mam problem w zetrze foretrra 125 z 2010 roku o tusz czasami blokują mi się hamulce na wszystkich kołach z tyłu wtedy  są wypchnięte tłoczki i zacisk na wale jest zaciśnięty pedał jest w tedy twardy nie da go się wtedy wcisnąć jak zaciągnę ręczny hamulec to puszcza. Instalacja pneumatyczna jest dwu i jedno obwodowa czy może mieć to  związek z zaworem hamulców dwuobwodowych ponieważ od hamulca ręcznego idzie dźwigienka  do tego zaworu jak zaciągnie się ręczny i spuści cały układ hamulcowy odblokowuje się


CHODZI MI O TEN ZAWÓR post-170055-0-86152900-1462446646_thumb.jpgpost-170055-0-97142900-1462446758_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    9

U mnie w Mf 7619, coś podobnego się działo lecz stukniecie kilkukrotnie ręcznym hamulcem i spuszczał hamulce. Przy okazji serwis przyjechał, i doradzil mi żebym zamontował sprężynke która po spuszczeniu ręcznego lub poprostu puszczeniu hamulca, pociągnie spowrotem tą dzwigienke. zrobiłem to, i jest dobrze, idealnie poprostu :-), sprężynka najzwyklejsza z agromy, wolałem to niż wymianę głównych sprężyn za ktore pewnie drożej, i więcej czasu, a że działa teraz idealnie to tak zostawiłem. Jak bedziesz chciał to podeślę zdjęcia tego mojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krystian86    7

Mam ten sam problem. Ja z kolei słyszałem ze nie odbija membrana ktora jest w srodku.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    9

Nie ma co dramatyzować, ja też tak robiłem :-) a okazało się że to taka mała pierdoła :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychosz2    0

Nie rozumiem dlaczego po zaciągnięciu ręcznego i spuszczeniu hamulce się luzują możecie to jakoś wytłumaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

kolego twoj patent w Forterze nic nie pomorze. Problem najprawdopodobniej tkwi w zacinającej sie membrance lub tłoczku wewnątrz tego zaworu, przyjemniej  w moim przypadku. Niestety producentem tych zaworów jest Haldex i nie przewiduje on zestawów naprawczych, a nowy kosztuje koło 1300 zł.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez smokus1234
      Witam, czy macie sprawdzone lusterka (producent) dobrej jakości?
       Szukam lusterek zewnętrznych do Zetora Forterry, mam założone oryginalne które są słabej jakości, źle w nich widać zniekształcają obraz.
      Dodam że w New Holland T4 mam również oryginalne i w nich widoczność jest wzorowa. Polećcie producenta który robi dobre lusterka.
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez ArturMałecki
      cześć ma pytanie kupiłem zetora i dźwignia wyboru ustawienia podnośnika jest ustawiona na sztywno nie można jej zmieniać z ustawień    :   "P",   "M", "D" drogi jest koszt naprawy ?
    • Przez bowman1a
      Witam i mam zetora 5711. Cieklo ciorkem z walka od hamulca recznego, po stronie pedalu sprzegla. Prosze o pomoc bo rozebralem wszystkie elementy z niego ale on dalej nie chce wyjsc ani w jedna ani w druga.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.