Skocz do zawartości

Polecane posty

Krzychosz2    0

Witam panowie mam problem w zetrze foretrra 125 z 2010 roku o tusz czasami blokują mi się hamulce na wszystkich kołach z tyłu wtedy  są wypchnięte tłoczki i zacisk na wale jest zaciśnięty pedał jest w tedy twardy nie da go się wtedy wcisnąć jak zaciągnę ręczny hamulec to puszcza. Instalacja pneumatyczna jest dwu i jedno obwodowa czy może mieć to  związek z zaworem hamulców dwuobwodowych ponieważ od hamulca ręcznego idzie dźwigienka  do tego zaworu jak zaciągnie się ręczny i spuści cały układ hamulcowy odblokowuje się


CHODZI MI O TEN ZAWÓR post-170055-0-86152900-1462446646_thumb.jpgpost-170055-0-97142900-1462446758_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    5

U mnie w Mf 7619, coś podobnego się działo lecz stukniecie kilkukrotnie ręcznym hamulcem i spuszczał hamulce. Przy okazji serwis przyjechał, i doradzil mi żebym zamontował sprężynke która po spuszczeniu ręcznego lub poprostu puszczeniu hamulca, pociągnie spowrotem tą dzwigienke. zrobiłem to, i jest dobrze, idealnie poprostu :-), sprężynka najzwyklejsza z agromy, wolałem to niż wymianę głównych sprężyn za ktore pewnie drożej, i więcej czasu, a że działa teraz idealnie to tak zostawiłem. Jak bedziesz chciał to podeślę zdjęcia tego mojego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krystian86    7

Mam ten sam problem. Ja z kolei słyszałem ze nie odbija membrana ktora jest w srodku.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    5

Nie ma co dramatyzować, ja też tak robiłem :-) a okazało się że to taka mała pierdoła :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychosz2    0

Nie rozumiem dlaczego po zaciągnięciu ręcznego i spuszczeniu hamulce się luzują możecie to jakoś wytłumaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

kolego twoj patent w Forterze nic nie pomorze. Problem najprawdopodobniej tkwi w zacinającej sie membrance lub tłoczku wewnątrz tego zaworu, przyjemniej  w moim przypadku. Niestety producentem tych zaworów jest Haldex i nie przewiduje on zestawów naprawczych, a nowy kosztuje koło 1300 zł.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DawidBaran
      Witam przymierzam się do kupna ciągnika w przedziale mocy 70-95. Ciągnik chce kupić nowy używany nie wchodzi w grę. W gospodarstwie pracuje ursus 3512 Zetor forterra 115 i MTZ(który został sprzedany i szukam coś na jego miejsce). Podzielcie się swoimi opiniami na temat ciągników w tym przedziale mocy. Posiadacie takie?
    • Przez Jack44
      Witam , Mam taki problem z Zetorem 10641 z roku 000. problem z włączaniem biegów i używania reduktora, kiedy podnośnik jest w dolnym położeniu to biegi włączam dwoma  palcami kiedy podnośnik podniesie maszynę do góry to biegi wchodzą jak bym co przepychał po gumie, Oczywiście wiem ze jedno z drugim teoretycznie nie ma związku , ale takie objawy zauważyłem, Może ktoś już z tym się spotkał  co może być przyczyną . Jak zwykle liczę na wasze sugestie , Pozdrawiam JACK 
    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez AgroDamian7211
      witam. Słyszałem o możliwości zamontowania prędkościomierza w ciągniku za pomocą zwykłego licznika rowerowego. Widziałem na filmie na YT jak gościu w c360 zamontował na przednim kole i dokładnie mu pokazywało. Chciałem się dowiedzieć jak to zamontować w którym miejscu tak aby pomiar był rzeczywisty.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.