Skocz do zawartości
crystal169

Kółko pługa obrotoweg

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kółko
crystal169    5

Witam, mam taki mały problemik :) , kupiłem pług 4 skiboqy używany i wszytko pięknie ładnie gdyby nie uderzające przy obrocie z pełną siłą koło od głębokości, i teraz moje pytanie może ktoś coś kombinował z tym u siebie, przesyłam zdjęcia do podglądu. :)
post-28750-0-16950500-1461356804_thumb.jpg
post-28750-0-85619800-1461356847_thumb.jpg
post-28750-0-56592000-1461356889_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

same110    66

Posiadam w swoim KV 150S taki siłownik.Piękna sprawa nic nie uderza z całym impetem.Kiedyś mi wyskoczylo zabezpieczenie od tego silownika to.przy obrocie tak.walnęło.koło ze aż bujnie plugiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

A nie dało by tego zrobić z jakims starym siłownikiem hydraulicznym? zaślepić w nim wyjścia, wywalić uszczelnienia  i powietrze powinno wolno między komorami przeplywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    5

Dzisiaj, przy tym kole trochę się nasiedziałem i powiem że noc tutaj za bardzo sie nie wymyśli, całe ramię od ramy po samo koło jest nietypowo wygięte, trzeba by dospawać jakiś profil do tego, potem właśnie siłownik jakiś, pneumatyczny, albo porządna sprężyny, narazie jednak zostawie i zobacze jak bedzie chodziło. Co do podkładania gum to niestety się nie spisze bo blokuje potem koło jak wejdzie między te łopatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    93
Napisano (edytowany)

Kolo z mechanizmem dorabiałem sam na podobny system również tłukło i dołożyłem amortyzator z samochodu z tylnego koła

[galleryimg=5096]

[galleryimg=5095]

 

Zamiast sprężyny amortyzator z samochodu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72763-kverneland-ko%C5%82o-kopiuj%C4%85ce-uderzanie-przy-obracaniu/

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magnum310    0

Mam identyczne koło podporowe przy ld100 i u mnie jest tam oryginalna sprężyna z regulowanym naciągiem i nie tłucze nic przy obrocie. Nie jest to może płynna praca jak przy kole z amortyzatorem gazowym ale wg mnie jest ok. Ale jeżeli przerobiłeś swoje koło na amortyzator to proszę wrzuć ze 2 zdjęcia - może i ja jeszcze ulepszę ten mechanizm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.