Skocz do zawartości
adam77tc

termostat renault ares 715

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adam77tc    4

Witam, szukam informacji czy w aresie 715 rok 2003,  jest jeden czy dwa termostaty i czy musze spuscic plyn chlodniczy przy ich wymianie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

Zbyt mało danych.

Jeden jest z pewnością i trzeba spuścić płyn przynajmniej dużą jego część.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pietras892    348

w serii 6xx jest dwa termostaty wiec w7 xx raczej tez, musisz spuscic plyn, to chyba normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5002

co mam jeszcze podac?

 

Numery ciągnika.

Jeśli chcesz coś samemu poszukać znajdź na stronie CLAAS-a: http://www.claas.pl/service/katalog/katalogu-czesci-zamiennych-parts-doc-online

Wybierz język, zaakceptuj i zaloguj. Znajdź swój model.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

oki, jeszcze pytanie, czy termostaty beda obok siebie czy w innym miejscu? dzis biore sie za spuszczanie plynu i wymiane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

Termostat byl tylko jeden. Został wymieniony na nowy, zalałem plyn chlodniczy, teraz trzeba odpowietrzyć układ chłodniczy, tylko jak? proszę o porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

w serii 6xx jest dwa termostaty wiec w7 xx raczej tez, musisz spuscic plyn, to chyba normalne

 

Gdzie zazwyczaj powinien znajdować sie drugi? ja w 696 jeden mam z lewej strony pod sprężarką klimatyzacji a drugiego nie znalazłem :unsure:

 

@adam77tc, układ sam powinien sie odpowietrzyć.


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

u mnie tez pod sprezarka klimatyzacji. Dzwonilem do serwisu powiedzieli ze jest tylko jeden.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.