pawe5

mercator - dymienie silnika

Polecane posty

pawe5    2

dodam że będą to jego pierwsze żniwa u mnie , silnik nawet po długim postoju odpala od strzała bez dymku a jak się rozgrzeje dymi na niebiesko , po kontroli poziomu oleju widoczny spadek stanu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtoon    8

Niebiesko - wtryskiwacze leją

 

 

Można by wiedzieć jaki silnik?

Edit

Wróć. Doczytałem że ucieka też olej. Więc wychodzi na to że perkins. Wyjścia są dwa przy czym jeśli silnik jest suchy pod spodem zostają uszczelniacze na popychaczach zaworowych. Zakładam, że silnik ma koło 40 lat więc to są raczej te bez sprężynki - kupujesz 8 sztuk tego (http://www.gaska.com.pl/towar/JAG99_0186__Uszczelniacz_zaworu_3637041M1/3323) i po problemie.

 

Edytowano przez wojtoon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

silnik mercedesa wtryskiwacze wykluczam bo były regenerowane . co do uszczelniaczy na trzonkach zaworowych pdodejrzewam że przy zużytych dymił by na niebiesko przy rozruchu a jest odwrotnie nawet po długiej przerwie odpala bez dymu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtoon    8

A jednak... To, że wtryskiwacze były regenerowane to nie oznacza że są ok. Na bank przyszły nowe końcówki. Sęk w tym, że żyjemy w kraju w którym kupienie sprawnej końcówki wtryskiwacza to loteria (u mnie rekord to dopiero 5 końcówka przy silniku deutza).

 

A co do uszczelniaczy to ich jestem niemal w 100% pewien. Silnik nie dymi przy rozpalaniu bo na klawiaturę nie przychodzi jeszcze wystarczające ciśnienie oleju. Jak już pochodzi to wtedy łyka olej, a chmurka zmienia kolor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

o wtryskiwacze jestem spokojny bo mam znajomego co pracuje w tym zakładzie a jeżeli chodzi o głowice trzeba będzie pomyśleć o jej sprawdzeniu w planach jest sprawdzenie ciśnienia sprężania dodam że ciśnienie oleju na zimnym silniku wynosi 6 atm na jałowych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

mdswierzam temat , jakie powinno być ciśnienie sprężania dla silnika om 352

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

po wyjęciu wtryskiwaczy w dwuch gniazdach zauważyłem płyn chlodniczy ,co może być przyczyną , uszczelka czy uszkodzona głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    202

a ja mam taki problem z silnikiem mercedesa ze odpala idealnie, silnik jest suchutki, odma sucha nie dymi po odpaleniu ani pod obciązeniem, a bierze olej wiec co jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

głowica ściągnięta, jutro idzie do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    5

a ja mam taki problem z silnikiem mercedesa ze odpala idealnie, silnik jest suchutki, odma sucha nie dymi po odpaleniu ani pod obciązeniem, a bierze olej wiec co jest?

Dużo na dzień weznie tego oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    78

mi kiedyś perkins w mf 87 brał olej 1-10 w stosunku do roby ciekawe że bardzo nie dymił i miał siłe okazało się że już prawie pierścieni nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lisiur
      Witam,
      Potrzebuję opis kontrolek Claasa Dominatora, konkretnie chodzi mi o numer 11. Wie ktoś może co ona może oznaczać? Obraz wstawiony z Internetu a w mojej instrukcji nie ma opisu żadnego. 

    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez pysz
      Koło pasowe wypycha tak że aż trze o blachę ta z boku - osłonę. Kliny nie ruszone ... ma ktoś jakiś pomysł co nie tak ?
    • Przez ADAM300
      Witam. Czy już ktoś praktykował przekładkę z manuala na hydro? Otwory w kabinie pasują (kabiny takie same) tylko co z resztą??   Za wszelkie sugestie z góry  dziękuję
    • Przez Adik92
      Witam ,czy może ktoś pomoże w kwesti silnika w tym kombajnie ,kombajn nie posiada żadnej tabliczki znamionowej czy to na kombajnie czy na silniku. W tym roku wypalił sie jeden z tłoków i teraz mam problem z doborem tłoka ,bo nie ma żadnej informacji jaki to silnik .Może ktoś pomoże?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj