Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pewien problem w moim ciągniku. Otóż w przeciągu mniej więcej w 4 lata już 2 razy zmieniałem akumulator. Po zakupie i założeniu wszystko było ok aż po jakimś czasie po prostu akumulator pada i nie daje się naładować. Co może być przyczyną? Zastanawiam się czy problem nie bierze się z tąd, że w tym ciągniku akumulator jest umiejscowiony przy chłodnicy i wysoka temperatura powoduje szybkie zużycie?

Jaki możecie polecić mi akumulator? Jakaś firma robi solidne? Co możecie poradzić?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano

Sznajder.
Sprawdź stężenie elektrolitu i poziom
Sprawdź napięcie i pobór prądu na zgaszonym ciągniku.
Sprawdź napięcie na odpalonym ciągniku
Podaj wszystkie powierzone parametry
Przyczyną jest również słabe ładowania, zły stan elektrolity. Oraz długie kręcenie rozrusznikiem-( na siłę) jak słabo kręci lub nie ma siły powinno się odpuścić

Opublikowano

Gęstość jest taka jak trzeba. Ładowanie na było sprawdzane jak jeszcze działał aku i też wszystko w normie. Pobór prądu na wyłączonym wykluczam bo nie było problemów, że się rozładował czy coś. Po prostu nagle padł i taka sytuacja już drugi raz się zdarzyła. Prawdopodobnie pękła któraś cela i aku jest do wyrzucenia.

 

Jeszcze takie pytanie mam, czy na antenę od radia idzie jakieś napięcie? Gdyż mam prowizoryczną antenę która dotyka do masy i zastanawiam się czy nie robi to jakiegoś zwarcia?

 

Opublikowano (edytowane)

Zmierz miernikiem i się okaże. Czy kradnie prąd
zdejmiesz jedną kleme i mierzysz na zgaszonym ciągniku.
Zmierz napięcia przy klemach.
1.Na zgaszonym ciągniku.
2.podczas kręcenia rozrusznika ( rozruch maksymalnie może trwać ok. 10 sek i minuta przerwy) 5 sekund powinno wystarczyć na rozruch przy zdrowym akumulatorze
3. Napięcie po odpaleniu
Uszkodzoną cele sprawdzisz przy wlewając Stary elektrolit do pojemnika jakiegoś, jeśli będzie z jednej celi będzie cięmno brązowy lub szary to czeka wymiana akumulatora. Brudy są zazwyczaj na spodzie
Moim zdaniem jeśli nagle to się stało, to albo klema nie łączy albo akumulator do wymiany
Jeśli nie zrobisz tych pomiarów problem się powtórzy na kolejnym akumulatorze, nawet z dobrej firmy

Edytowane przez zetores

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v