Skocz do zawartości
garos

kierowanie zetor 7245 -problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
garos    2

Witam mam zetora 7245 i mam problem z kierowaniem tzn: jak jest olej zimny to kręci sie świetnie leciutko jednym palcem ale w prawo w lewo już troche ciężej a jak sie rozgrzeje to za nic nie moge skręcić kierownicą jak jade ulicą to jest jeszcze ok ale ma takie dziwne coś że sciąga go na prawo i jak chce odbic w lewo to tak jakby go troszke przycinało i dopiero koła skręcą. Problem sie zaczął jak go rozpoławiałem nic nie było ruszane przy kierowaniu olej jest jedyne co to były skasowane luzy i nic więcej pompa nowa i dalej tak samo. Stało sie to nagle nie że od czasu do czasu tak miał tylko nagle po remoncie wyjeżdżam z garażu, chce skręcić a tu bum nie da sie co może być nie tak? Jest to zwykłe nie na orbitrol kierowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    123

wyczyscić rozdzielacz. Coś pewnie wpadło w przewód. Czy tam sie przypadkiem nie reguluje główkami sterowania tym rozdzielaczem?


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

ale gdzie on jest ten rozdzielacz bo nie wiem? Tam jest tak że jest zbiornik na olej i jest wąz i idzie na siłownik i tyle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarecki7745    19

kolego rozdzielacz jest do podnośnika przy rozpoławianiu nie kręciłeś siłownikiem od serwa bo śrubą sie reguluje wspomaganie przy siłowniku

Edytowano przez jarecki7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    106

jest ze 100 tematow o wspomaganiu-gdzie jest dokladnie wyjasnione jak takie problemy rozwiazywac, jak ktos nie umie znalezc, to watpie zeby potrafil cokolwiek naprawic.....


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez tomasz880101
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie kupiłem niedawno zetora 5211 w stanie całkiem dobrym lecz ma jedną wadę, a dokładnie ma spore luzy w układzie kierowniczym. Pomyślałem sobie, puki nie ma dużo roboty to naprawie tą usterkę zacząłem od razu od kolumny kierowniczej bo nigdzie indziej luzów nie ma odkręciłem górną część kolumny i faktycznie śruba kulowa bo tak to się nazywa- ten cały mechanizm, jest wyrobiony. Kupiłem już go nowy ale teraz obawiam się że będę musiał unosić kabinę bo trzeba odkręcić boczne pokrywy kolumny żeby wymontować stare części a wmontować nowe.
      Tu jest moje pytanie do was czy ktoś może już coś takiego robił i czy trzeba faktycznie tą kabinę unosić, bo to się zanosi na kupę roboty zwłaszcza bez profesjonalnego sprzętu.
      Prosiłbym o kolejne czynności jakie powinno się przy tym wykonywać. Z góry dzięki
×