Skocz do zawartości
pawlored

śruba grubości 19mm

Polecane posty

pawlored    1

Witam! Wie może ktoś jak się nazywa i gdzie można zakupić śrubę z drobnym gwintem  o grubości 19mm i długości co najmniej 11 cm. Proszę o pomoc.

mikad    227

Zapewne jest to śruba calowa, rozmiar 3/4 ma średnicę po gwincie 19,05, tylko należy jeszcze określić skok gwintu : 10UNC, 16UNF, 20UNEF, 12UN, 28UN albo 32UN, najlepszy byłby do tego gwintomierz z calowym grzebieniem. Looknij tu  

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlored    1

Śruba ma służyć do mocowania cięgła dolnego z wieszakiem, skok gwintu obojętnie jaki byle by drobny.  Kupiłem śruby ale są o milimetr za grube. W ostateczności rozpiłuję otwory.

mikad    227

Gimbaza. Czasami nie czytaj tego co u góry napisałem bo tego uczą dopiero w zawodówce więc raczej nie ogarniesz.

pawlored    1

"skok obojętnie jaki byle drobny" toś doj**ał

a jak niby miałem napisać?  Nie znam się na oznaczeniach skoków gwintu , znam tylko dwa - normalny co jest w większości śrub i drobny.

Gimbaza. Czasami nie czytaj tego co u góry napisałem bo tego uczą dopiero w zawodówce więc raczej nie ogarniesz.

Do mnie to było?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez filp3090
      witam  mieszkam niedaleko oleśnicy ( dolnośląskie  ) i mam zamiarzrobi sobie bronę talerzową i teraz mam pytanie , gdzie produikują , albo gdzie jest hurtownia części do talerzówektypu talerze łożyska  osłony na łożyska itp . części na ramę to nie  jest problem bo wiem gdzie sprzedawają taki kątowniki profili płaskowniki itp.

odrazu dziękuję za pomoc.

• Przez Artur-1990