Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.

Edytowane przez Stacho1244
Opublikowano

No właśnie kręci się wał napędowy? Zaprzyj ciągnik o dobre drzewo i sprawdź, będzie wiadomo gdzie zacząć szukać. Czy problem leży już na samym początku czy gdzieś w przednim moście/napędzie.

Opublikowano

No właśnie kręci się wał napędowy? Zaprzyj ciągnik o dobre drzewo i sprawdź, będzie wiadomo gdzie zacząć szukać. Czy problem leży już na samym początku czy gdzieś w przednim moście/napędzie.

 

powiem tak , wal sie kreci a napedu nie ma , oralem dzisiaj i w pewnym momecie zauwazylem ze przod mi nie ciagne w ogole

Opublikowano

To ja powiem Ci tak musisz być pewny czy przekazuje napęd ze skrzyni. Wał kręci się przecież nawet jak przód nie jest załączony. No nie? Bo jest załączany albo od razu w skrzyni albo gdzieś w przystawce z przodu i wtedy jest pewna zależność gdy mimo wyłączonego napędu się kręci, bo napędza go tryb ze skrzyni ale przód jest nie załączony albo napędza go tryb z mostu ale w skrzyni jest nie załączony. jeśli w skrzyni jest ok i załącza prawidłowo to najprawdopodobniej padł tryb ataku ( często się zdarza )  lub co gorsza cała przekładnia. Jest też możliwość pęknięcia półosi.

Opublikowano

Elektroniki kolego tym bardziej sam nie ogarniesz zaprowadż ciągnik do serwisu bo z twoją wiedzą to możesz to tylko  jeszcze więcej popsuć

 

moze jakis kabel sie przerwal czy cos nie laczy , juz sam nie mam mojecia

Opublikowano

Jest możliwość że to elektro-zawór ale sam napisałeś że zaczęło coś trzeć na koniec więc to raczej nie elektronika.

 

siade jutro na spokojnie i zobacze tez elektrozawor i bede szukal przyczyny, cos mi sie zdaje ze jakas czesc juz sie skonczyla

Opublikowano

Kolego, najpierw ustal czy wał się kręci, zaprzyj o coś i najlepiej na polowych, powolutku niech się tylne koła kopią (przednie stoją), wtedy sprawdz czy wał też się kręci. Jak się kręci to znaczy że w skrzyni i z elektryką i hydrauliką wszystko ok. Wtedy pozostaje mufa i przodek. Jak wał się nie będzie kręcił to pewnie sprzęgło. Bo w tych ciągnikach do napędu nie trzeba ciś. hydrauliki. Hydraulika służy do rozłączania napędu, a jak hydraulika będzie padnięta to napęd będzie cały czas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v