Skocz do zawartości

Polecane posty

DawidPatek    0

Witam wszystkich,

Jak w temacie, szukam ciągnika do 35000pln. Zastanawiam się nad czymś w miarę dobrym stanie typu zetor 12145 czy zetor 16145, ewentualnie ursus 1614. Liczę na wasze opinie. Jeśli podacie jakąś propozycję, to bardzo proszę o uzasadnienie.

Przedział mocy 120-160KM

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Szukaj tego co napisałeś bo w tej kasie to chyba tylko forszaj zt323.
W każdym razie co byś nie kupił zaraz sobie zostaw z 5.000 na drobny remont;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidPatek    0

Wiadomo, że kupuje się kota w worku. Wybrałem takie ciągniki ponieważ posiadam jeszcze ursusa 912 i dwa 1212. W razie czego zawsze silnik lub inny podzespół można przełożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Patryk1222    23

Jeśli masz już ursusy to znasz temat od siebie mogę dodać że 1222 to kaleka do roboty bez przedniego napędu co rusz to buksuje i w roli nawet agregatu nie może uciagnac.
Tylko jak będziesz kupować to zwróć uwagę na luzy w przednich polosiach jak tam są duże luzy i cieknie olej po oponie to dobrze się zastanów bo tam są ogromne koszta remontu a niekiedy nie ma co już remontować tylko kupić nowe zwolnice a cena ich jest kosmiczna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidPatek    0

właśnie dlatego szukam czegoś z przednim, bo 1212 z fortschritt t 088, przy górkach średnio sobie radzi

Może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć różnice w skrzyni 12145 a 16145?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

mam dwa z skrzyniami 4 biegowymi sam wiesz że d*py nie urywa ale akurat w tym co jeżdże nonstop biegi nie zgrzytają praktycznie wogóle co innego na rewersie aby z szosowych wyluzować muszę z prawej strony najpierw wybić bieg bo tak jakby trzyma;/ na terenowych i wstecznym jest ok także moze coś już jest wyrobione i dlatego w tym drugim zgrzyt jest wszechobecny ale nie nic sie nie psuje trzeba tylko pamiętać o tym aby oleju zawsze byl poziom max bo już kiedyś łożyska na górnym wałku mi się rozleciały przez to;( Ps wzmacniacza nie ma ani jeden;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Wiem że jesteś raczej nastawiony na Ursusa bądź Zetora ale nie zastanawiałeś się nad Deutz Fahr-em z seri DX? Ciągniki proste bez elektroniki łatwe w naprawie oszczędne i mało awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Każdą dostaniesz bez problemu. Chyba że coś naprawdę się trafi to na drugi dzień. Ceny wyższe niż np. Zetor, Ursus ale do przeżycia przy ich awaryjności. Po zatym jak zapewne sam wiesz że dobre części kosztują i do wyżej wymienionych ciągników.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Do starego ursus ceny części też nie są wcale niskie a ich jakość pozostawia wiele do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Właśnie o tym napisałem. Dlatego myślę że warto zastanowić się nad serią która podałem sam mam w chwili obecnej dwa modele z serii DX  więc na temat tej serii mogę się wypowiedzieć. Miałem kiedyś zetora którego zamieniłem właśnie na DX 85 i powiem ze byłem i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bartos
      Witam, jestem posiadaczem Zetora 12145 "86r, (przednie felgi 28cali, opony 14.9-28, tył 38cali, czyli <przód lekko uniesiony>) mam prośbę do właścicieli takich modli o pomoc w określeniu prawidłowego poziomu oleju w skrzyni biegów, (bagnet-miarka w moim Zetorze ma zdartą podziałkę, być może również złamaną końcówkę a nigdzie takiego bagnetu nie mogę kupić) prosiłbym o podanie wszelkich wymiarów przydatnych do ustalenia prawidłowego stanu oleju, t.j. dł. bagnetu, odległość między minimum a maksimum., odległość między końcem a minimum., pracowałem pewien czas przy stanie oleju który wynosił mierząc patykiem : ) 9-10cm głębokości prawdopodobnie to za mało mimo działającej poprawnie hydrauliki, teraz jest to około 15cm, jaka głębokość mierząc w ten sposób jest wystarczająca? Jeżeli ktoś znalazłby chwilę czasu i miałby ochotę na pomierzenie to będę zobowiązany.
    • Przez Joda
      Witam!
      Otóż stoję przed zakupem nowego 4-skibowego pługa obrotowego i mam dylemat który wybrać...
      Myślałem nad:
      - Kuhn master 103 (3+1)
      - Kverneland (model jeszcze nieznany)
      Pracowałby z nim Zetor 12145.
      Prblem polega na tym, iż pług Kverneland nie posiada zabezpieczenia resorowego (z tego co mi wiadomo), ale ma za to  "solidniejszą" konstrukcję.
      Zaś pług Kuhn posiada te zabezpieczenia ale ma mniej solidną konstrukcję.
      Co wy sądzicie na ten temat?
      Może polecicie mi jakiś inny pług? =D
      Jakie jest wasze zdanie na ten temat?
       
      Pozdrawiam
    • Przez jasho
      Witam Panowie mam taki problem Zetorek 12145 po przełączeniu na żółwia i takiej jeździe jakiś czas coś nawaliło mianowicie po przełączeniu z powrotem na Zająca traktor przyśpiesza ale tak jako by tylko o połowę co się mogło stać myślałem że jak padnie mikro pompka albo wzmacniacz momentu to nie będzie żadnej reakcji. a tu jest tylko dalej jedzie wolno da się to jakoś wyregulować albo co sprawdzić 
×