Rolniksss

Tur do Zetor 5340

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolniksss    0

Witajcie, chcę kupić tura do zetora 5340 z 97r, szukałem w archiwum ale znalazłem tylko coś że tur tl100 jest lepszy do tego zetora 5340 bo mniej wystaje i przy ciezaze tyl nie idzie do gory(przodek ma lzej) A tl220 jest do niego nie ok?

 

Ma ktoś w tym traktorze tur i może się wypowiedzieć

jaką decyzję podjąć?

 

Wszyscy odradzają robione tury, więc interesują mnie tylko tracklifty.

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez Rolniksss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechuu007    1

Ja posiadam tura w zetorze 5340 tylko ze z rocznika 2001 i mam juz go 15 lat i jak dla mnie w turze jest znakiomity inni sąsiedzi tez maja tury w zetorach troche nowszych i tył im podnosi a mi dobrze wsytko dziła i naprawde polecam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolniksss    0

Ja posiadam tura w zetorze 5340 tylko ze z rocznika 2001 i mam juz go 15 lat i jak dla mnie w turze jest znakiomity inni sąsiedzi tez maja tury w zetorach troche nowszych i tył im podnosi a mi dobrze wsytko dziła i naprawde polecam

 

A jaki masz model tego tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtoon    8

Witajcie, chcę kupić tura do zetora 5340 z 97r, szukałem w archiwum ale znalazłem tylko coś że tur tl100 jest lepszy do tego zetora 5340 bo mniej wystaje i przy ciezaze tyl nie idzie do gory(przodek ma lzej) A tl220 jest do niego nie ok?

 

Ma ktoś w tym traktorze tur i może się wypowiedzieć

jaką decyzję podjąć?

 

Wszyscy odradzają robione tury, więc interesują mnie tylko tracklifty.

 

Ł-104 od agromaszu

 

Kupujesz człowieku ładowacz na lata - jak kupisz używany to połowę dołożysz w tuleje i sworznie, a drugą połowę w uszczelniacze, węże i (oby nie) rozdzielacz. Ładowacz to nie mebel - nie sprzedaje się go jak przestanie się podobać więc ktoś tłukł go dopóki mógł. To jak z kupowanie okazji w gazie - zaraz będzie instalacja i butla do remontu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez smokus1234
      Witam, czy macie sprawdzone lusterka (producent) dobrej jakości?
       Szukam lusterek zewnętrznych do Zetora Forterry, mam założone oryginalne które są słabej jakości, źle w nich widać zniekształcają obraz.
      Dodam że w New Holland T4 mam również oryginalne i w nich widoczność jest wzorowa. Polećcie producenta który robi dobre lusterka.
    • Przez lukaszfolusz
      witam wszystkich 
      szukam schematow budowy ciagnika renault 981-4 lub moze ktos cos wie na temat ciagnika. ponieważ jest teraz troche czasu bo zima wiec chcialbym go troche wyremontować a mianowicie czasami wyskakuje rewers na dłuższych odcinkach i najczęściej jak zdejmuje noge z gazu, ktorys wtrysk juz leje i zaczyna brac olej no i lewa strona juz slabo hamuje poza tym kilka wyciekow ktore trzeba bedzie uszczelnic a no i musze wymienic walek przekazu mocy bo jest na wiekszej srednicy i musze dostac sie po lacznik ktory znajduje sie w sktzyni 
      bardzo prosze o pomoc jak ktos cos wie z gory dziekuje
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.