News
Lespki007

case 7120 problem z paskiem klinowym alternatora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Lespki007    1

Witam

Mam case 7120 i mam z w nim problem z wielorowkowym paskiem klinowym alternatora a mianowicie zsuwa mi ten pasek o około 2 kliny w stronę silnika na górnym kole pasowym (tym na którym jest wentylator). Założyłem już nowy napinacz paska, nowe koło pasowe na alternatorze, nowe górne koło pasowe (te na z którego zsuwa), koło na wale z amortyzatorem założyłem inne od ciągnika który się spalił ale z paskiem do końca nic się nie działo. Podstawę górnego koła pasowego również założyłem nową (nowego typu z dwoma zigerami bo oryginalnie miałem starego typu i sądziłem że wałek wysuwa się z łożyska). Pompę wody dałem do przetoczenia (była idealnie równa). Żaden z zabiegów nie pomógł. Może ktoś z was mi podpowie co jeszcze może być nie tak.

Z góry dziękuje za pomoc i liczę na szybką odpowiedź ponieważ mam większość gospodarstwa do przesiania ponieważ praktycznie wszystko wymarzło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lespki007    1

no tak nie osiowość ale co może być tego przyczyną skoro w większości części są pozakładane oryginalne i nowe. zgodnie z katalogiem części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Kolego jak spisuje Ci się ten ciągnik?

Mam zamiar kupić 7110 ze skrzynią z biegami pod obciążeniem z 1993 r..

Maszyna wydaje się być w dobrym stanie, jak z dostępnością części ?

Będę wdzięczny za odpowiedź..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lespki007    1

kolego mam ten ciagnik od ponad 3lat pracuje u mnie jako ciagnik podstawowy i pomijajac teraz ten pasek to nic wiecej sie w nim nie dzialo. z tego co wiem to trzeba uwazac na olej w skrzyni biegow lepiej go nie mieszac i miec na oryginalnym. jesli chodzi o czesci to jesli jakies beda potrzebne to nie bede mial problemu i mysle ze Ty tez nie bo wiekszosc czesci w tych modelach jest taka sama od case 7110 do case 7250 pro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.