Skocz do zawartości
Slowik1990

Zetor 7045 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Slowik1990    0

Witam. Mam problem z podnośnikiem, mianowicie podnosi ale tylko trochę. Pompa wydaje mi się być dobra ponieważ ten ów kawałek podnosi bez problemu i na niskich obrotach np. ciężki agregat. Czasem się zdarzy, że podniesie normalnie do samego końca ale to rzadko i tylko wtedy gdy ruszam też dźwignią od hydrauliki. Dodaje zdjęcia ponieważ wydaje mi się, że poprzedni właściciel urwał jedną dźwignię

lecz nie wiem od czego ona była. Z góry dziękuję za pomoc w naprawie.

 

post-69236-0-35071600-1458462931_thumb.jpg

post-69236-0-42555800-1458462933_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

urwana dzwignia jest od systemu regulacji


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Slowik1990    0

Wystaje bardzo mało więc jak już to może przecinakiem i młotkiem trochę przestawi. Tyle teraz w którą stronę starać się kręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    172

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik1990    0

Czy pisząc "regulacji reakcji podnośnika" masz na myśli szybkość podnoszenia ? bo od tego mam oddzielna dźwignię. Jeśli nie to w końcu do czego służy ta co jest urwana ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Inaczej mówiąc to jest dźwignia od regulacji pozycyjnej/siłowej. Tam co masz DMP powinna być. Wpływu na wysokość podnoszenia nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    512

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.

 

 

 w zasadzie nie powinna mieć wpływu jeśli jest wszystko na swoim miejscu 

 żeby to sprawdzić to tak jak piszesz należy rozebrać i naprawić 

 

 żadne teorie i wydziwianie przecinakiem nie pomoże  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.