Slowik1990

Zetor 7045 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Slowik1990    0

Witam. Mam problem z podnośnikiem, mianowicie podnosi ale tylko trochę. Pompa wydaje mi się być dobra ponieważ ten ów kawałek podnosi bez problemu i na niskich obrotach np. ciężki agregat. Czasem się zdarzy, że podniesie normalnie do samego końca ale to rzadko i tylko wtedy gdy ruszam też dźwignią od hydrauliki. Dodaje zdjęcia ponieważ wydaje mi się, że poprzedni właściciel urwał jedną dźwignię

lecz nie wiem od czego ona była. Z góry dziękuję za pomoc w naprawie.

 

post-69236-0-35071600-1458462931_thumb.jpg

post-69236-0-42555800-1458462933_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Slowik1990    0

Wystaje bardzo mało więc jak już to może przecinakiem i młotkiem trochę przestawi. Tyle teraz w którą stronę starać się kręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    240

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik1990    0

Czy pisząc "regulacji reakcji podnośnika" masz na myśli szybkość podnoszenia ? bo od tego mam oddzielna dźwignię. Jeśli nie to w końcu do czego służy ta co jest urwana ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    206

Inaczej mówiąc to jest dźwignia od regulacji pozycyjnej/siłowej. Tam co masz DMP powinna być. Wpływu na wysokość podnoszenia nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.

 

 

 w zasadzie nie powinna mieć wpływu jeśli jest wszystko na swoim miejscu 

 żeby to sprawdzić to tak jak piszesz należy rozebrać i naprawić 

 

 żadne teorie i wydziwianie przecinakiem nie pomoże  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Historyk
      Witam, mój Zetor 7011 kopci na niebiesko. Moc jest, wkręca się w obroty, aż miło spojrzeć. Czytałem o tym, że olej dostaje się do ropy i stąd ta barwa. Jednak silnik nie wydaje się "jeść" oleju, stan jego jest stabilny.
      Co mogę zrobić by pozbyć się tego problemu?
      Jaka może być przyczyna tego stanu rzeczy?
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez toobek
      Witam
      Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak rozróżnić w Zetorze 5211 ten słabszy silnik od tego mocniejszego. Wiem że te mocniejsze były od 1987r. Ale czy da się je rozróżnić po czymś konkretnym?
      Z góry dziękuję.
    • Przez xkarolx2
      Witam,
      Mam pytanko w sprawie układu chłodzącego odnośnie przy pompie starego typu zetor 6718 jak działa w nich obieg mały oraz duży. Przy zamknięciu termostatu mamy obieg mały to czy płyn krąży wyłącznie w bloku i głowicy czy całkiem nie krąży aż do momentu otwarcia termostatu?  ogólnie mam jakieś przeróbki z pompą zatkaną w górnym wejściu prawdopodobnie od c360 i w sumie jak wygląda sprawa z jej wydajnością? 
    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.