Skocz do zawartości
marek71a

mf365problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marek71a    0

witam wszystkich dzisiaj zauwazyłem że nie wyłącza mi się przedni napęd kontrolka nie świeci przód ciągnie cały czas co moze być przyczyną?

Edytowano przez tommy66692
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Napęd masz załączany mechanicznie tak?

Jeśli tak to spraw czy czasami nie spadła dźwignia włączająca napęd <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0
Napęd masz załączany mechanicznie tak?

Jeśli tak to spraw czy czasami nie spadła dźwignia włączająca napęd <_<

Napęd załancza się elektrycznie (przyciskiem).

 

Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem?

 

nie pisz posta pod postem

Edytowano przez tommy66692
laczenie postow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafik256    19
Napęd załancza się elektrycznie (przyciskiem).

 

Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem?

 

nie pisz posta pod postem

 

czy w tytule tego tematu chodzilo ci o to że masz MF 3650 jezeli tak to sa 3 prawdopodobne powody takiej sytuacji.

1. Brak zasilania elektrozaworu ( przerwany przewód, zaśniedziała końcówka )

2. uszkodzony lub źle wyregulowany czujnik pomiaru szybkosci jazdy

3. uszkodzony obwód w panelu autotronic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0
czy w tytule tego tematu chodzilo ci o to że masz MF 3650 jezeli tak to sa 3 prawdopodobne powody takiej sytuacji.

1. Brak zasilania elektrozaworu ( przerwany przewód, zaśniedziała końcówka )

2. uszkodzony lub źle wyregulowany czujnik pomiaru szybkosci jazdy

3. uszkodzony obwód w panelu autotronic

To jest ferguson 365 z przednim napędem wyłanczany elektrycznie .Kontrolka nie świeci a przedni napęd jest włączony cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

i jak rozwiazales ten problem??? czy do tego elektrozaworu ma dochodzic napiecie gdy naped ma byc wylaczony ??czy jak??? bo rozumiem ze ten elektrozawor otwiera lub zamyka przeplyw oleju ktory zalacza sprzeg od napedu najlepiej gdybys mial jakis schemat , moze ktos ma katalog czesci do masseyów A NAPEWNO KTOS MA TYLKO NIECHCE SIE PODZIELIc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

uważaj bo następne co sie zepsuje to skrzynka napędu przedniego mostu, wczoraj był klient, który ma mf2640 i też się nie rozłączyło i rozsypała się cała skrzynka razem z obudową-pech w tym, że jest to niedostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

kolego ale mf 2640 a mf z serii 3xx to dwie inne bajki w twoim przypadku to napewno nie wylaczala sie blokada mostu a tu nie wylacza sie tylko naped bez blokady tzn , moment obrotowy dochodzi do przedniego mostu ale jest on rozdzielany na dwa kola pomoca dyferencjalu wiec w pracach polowych nic nie powinno sie stac bo naped to naped a nie ozdoba , chyba ze uzywa sie go w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek71a    0

kolego ale mf 2640 a mf z serii 3xx to dwie inne bajki w twoim przypadku to napewno nie wylaczala sie blokada mostu a tu nie wylacza sie tylko naped bez blokady tzn , moment obrotowy dochodzi do przedniego mostu ale jest on rozdzielany na dwa kola pomoca dyferencjalu wiec w pracach polowych nic nie powinno sie stac bo naped to naped a nie ozdoba , chyba ze uzywa sie go w transporcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×