Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie powiedzcie mi co moglo sie stac ze plyn chlodzniczy prawdopodobnie wylatuje tlumikiem, widac po tlumiku ze jest mokry co jakis czas dolewam plynu  a w zbiorniczku ubywa po jakims niedlugim czasie dodam ze olej w silniku jest w porzadku co moglo sie stac i czy przez to nie uszkodzi sie silnik

Opublikowano

Bo się przepalilo w innym miejscu i dlatego.
Woda czy tam płyn idzie teraz ci na tłok i cylinder gdy nazbiera się jej więcej (wieksza dziura lub dłuższy postój) możesz nawet uszkodzić silnik zgiąć korbowod lub wał np.

Opublikowano

to czemu jest tak ze jak doleje do zbiorniczka plynu na prawie max to po jakims czasie spadnie poza minimum ale jeszcze widac ze cos jest i tak przez jakis czas jest a jak ciezsza praca to wiadomo i coraz mniej go widac i wtedy dolewam wiec co doradzacie a czy firma ktora mi naprawiala mogla cos popierniczyc bo jak mi raz poszla tak jak wyzej pisalem to od tamtej pory  czyscilo sie ja mylo poprostu dbalo jak o jajko hehe i jak to sie moglo stac jak nie zostala przegrzana ;/ hm


to czemu jest tak ze jak doleje do zbiorniczka plynu na prawie max to po jakims czasie spadnie poza minimum ale jeszcze widac ze cos jest i tak przez jakis czas jest a jak ciezsza praca to wiadomo i coraz mniej go widac i wtedy dolewam wiec co doradzacie a czy firma ktora mi naprawiala mogla cos popierniczyc bo jak mi raz poszla tak jak wyzej pisalem to od tamtej pory  czyscilo sie ja mylo poprostu dbalo jak o jajko hehe i jak to sie moglo stac jak nie zostala przegrzana ;/ hm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      posiada ktoś może dokument jak skalibrować czunik przeciążenia w ładowarce Dieci?
      Pozdrawiam, Tikuś!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v