dario514

Fendt 514 naprawa hamulcy.

Polecane posty

dario514    0

Mam pytanie. Czy ktoś z was robił hamulce w fendzie favorit 514? Prawdopodobnie trzeba wymienić tarczę. Tylko nie wiem jak tam jest? Hamulce są suche? Na jakiej zasadzie tam jest podobnie do ursusa ciężkiej serii? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Turbomatiq    4

Jeśli chodzi o tył to trochę gorsza sprawa.Słyszałem,że są tam tarczki ( nie pamiętam ile sztuk na jedno koło) i jeśli się zużyją to nie jest to tanie.A co Ci się dzieje z tymi hamulcami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dario514    0

z tego co czytałem to są dwie na jedno kolo a w środku rozpierak.... Koszt tarcz znowu nie bardzo duży ...prawdopodobnie tarcze się skończyły albo ktoś je przegrzał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nazar23
      Witam.
      Wczoraj wracając z pola w pewnym momencie strzeliło mi coś i od tamtej pory nie mam hamulców. 
      Może orientuje się ktoś co to mogło być, oraz jak się wziąć za to wszystko.
    • Przez Adrian10
      Witam zabrałem się za remont hamulców w moim ciapku. Z lewej strony poszło szybko lecz problem zaczął się ze strony prawej gdzie jak chciałem nabić nowy simering w tym łączniku zwolnicy z mostem (nwm jak to się nazywa) to musiałem to zdemontować i wtedy zaczął się cyrk ponieważ wpadło do środka mostu to koło z łożyskiem i kompletnie nie wiem jak to wszystko pozakładać proszę o pomoc bo pług już gotowy do podorywki.
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.