Skocz do zawartości
Michaltom23

Hamulce dwuobwodowe w 16245

Polecane posty

Michaltom23    0

Witam, ostatnio zakupiłem Zetora 16245 i chciałbym przerobić układ hamulców jednoobwodowych na dwuobwodowe. Wiem że były takie tematy ale nie ma dokładnej odpowiedzi jak to zrobić. Prosił bym o wykaz części do kupienia i jakiś schemat poglądowy jak to zrobić. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Dokładasz zawór od przyczepy do ciągnika i prawie już gitara. Prawie bo takie hamulce napewno będą działać z opóźnieniem. Niż te wbudowane oryginalnie


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    127

ale koszt niewielki więc jak trzeba taką przyczepą zrobić 3-4 kursy w roku ze zbożem a jeszcze ją pożyczasz to jest to najlepsze rozwiązanie.

Zawsze można wstawić nowy zawór 2 obwodowy + 1 obwodowy, koszt spory ale jak ciągle ciąga się różne przyczepy to może i warte uwagi.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetores    16

Więc tak:
Jeśli chcesz mieć na stałe
1.załóż trojnik przy złączu wyjścia przyczepy.
2. Do trojnika łączysz zawór przyczepy który ma słóżyć jako zawór sterowanie rejonowego hamulca. Przyłącze tego zaworu połącz tym przewodem który zawsze łączyłes do ciągnika (gdy były hamulce jednoobwodowe)
Podłącz to do trójnika
3. Wąz który szedł do zbiornika w przyczepie. Podłącz pod nowe gniazdo (chyba žółte)
4. Wąż który dawał powietrze na siłowniki podłącz pod gniazdo (chyba czerwone)

Tym sposobem możesz mieć hamulce dwuobwodowe i jedno obwodowe bez kombinacji przy zmianie przyczep. Jak coś nie wiesz to pisz
Jeśli masz zawór to koszt wyjdzie około 60 zl


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek106
      Witam!
      Z jakiego modelu samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?
       
    • Przez bel920
      mam mf 8110 i ma on hamulce na przyczepe hydrauliczne , jak kupiłem go to działały ale teraz już nie prubowałem odpowietrzyć i raz działąją raz nie i moje pytanie co można z tym zrobić czy jakiś błąd przy odpalaniu popełniam że nie działąją
    • Przez groszek
      Czy ktoś z was orientuje się czy można w jakiś sposób ustawić hamulce hydrauliczne w ciągniku ponieważ ciągnik hamuje wcześniej niż przyczepa a powinno być odwrotnie. Dodam ze ciągnik to mc cormick mtx 175 z instalacja hamulców hydraulicznych 
    • Przez V12
      Witam
      Czy można w 75-14 jakoś na rozdzielaczu wyłączyć aby podczas hamowania nie podawało ciśnienia na wyjście oleju do przyczep ?? 
      Nie potrzebnie się zuzywa pompa bo przy kązdym hamowaniu podaje ciśnienie 
      Jedyne co mi przychpdzi do głowy to zaślepić rurkę od pompy hamulcowej , ale może jakoś sie to da wyłączyć bez ingerencjii
    • Przez BartomiejSkrczyski
      hamulce łapią od razu ze można zęby na kierownicy zgubić. tarcze ok kulki też. co może być przyczyną
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.