Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z Case 1694. Sprawdziłem pompę paliwową, wtryskiwacze, wymieniłem pierścienie tłokowe, zrobiłem szlif głowicy wraz z wymiana uszczelek, rozrusznik jest sprawny, kręci dobrze a on dalej nie chce zapalić. Po nagrzaniu świec żarowych ciężko zapali i strasznie kopci na biało. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny i co zrobić żeby odpalał na kopa. Wymiana i sprawdzenie poszczególnych podzespołów nastąpiła po wcześniejszym przegrzaniu silnika, przedtem palił normalnie.

Opublikowano

Ja miałem coś takiego I była nieszczelnośc na jednym cylindrze Głowica poszła do planowania przy okazji wymieniłem pierścienie tłoki .i teraz pali od strzała nawet jak jest zimno A wcześniej to jak było 0 to zapalić nie chciał i na biało dymil Ale można było zobaczyć ze tylko jeden cylinder był nie szczelny Bo jak już zapalił to raz puszczał biały potem 3 normalne i biały i 3 normalne

Opublikowano

Ne wiem może tuleje były bardzo zużyte i pierścienie nie siadły czeba czasu żeby się dopasowały albo może przy montażu jakieś pękły ja bym dolał doktorka i sprawdził co się dzieje jak było by lepiej to bym tak jeździł.

Opublikowano

Proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania ,łącznie z próba olejową .Sprawdzić kąt wtrysku.Jeżeli były wymienione końcówki wtrysków to czy właściwe i czy jest nominalne ich cisnienie.Poza tym niekiedy pompa nie daje rady do nowych wtrysków. Zdarza się również ,że świeca płomieniowa przelewa jednocześnie gubiąc cisnienie zasilania pompy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v