News
JustynaBuczek

Case 1694 nie pali i kopci na biało

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Mam problem z Case 1694. Sprawdziłem pompę paliwową, wtryskiwacze, wymieniłem pierścienie tłokowe, zrobiłem szlif głowicy wraz z wymiana uszczelek, rozrusznik jest sprawny, kręci dobrze a on dalej nie chce zapalić. Po nagrzaniu świec żarowych ciężko zapali i strasznie kopci na biało. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny i co zrobić żeby odpalał na kopa. Wymiana i sprawdzenie poszczególnych podzespołów nastąpiła po wcześniejszym przegrzaniu silnika, przedtem palił normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    192

Na biało to płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Zmierz ciśnienie sprężania, prawdopodobnie masz nieszczelność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

to na pewno nie płyn chłodniczy! musisz sprawdzić układ paliwowy. Ja tak miałem jak była pompa do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    192

Paliwo się dymi na czarno a nie na biało. Skąd możesz wiedzieć, że na pewno? Ja proponuję zacząć od najprostszych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś takiego I była nieszczelnośc na jednym cylindrze Głowica poszła do planowania przy okazji wymieniłem pierścienie tłoki .i teraz pali od strzała nawet jak jest zimno A wcześniej to jak było 0 to zapalić nie chciał i na biało dymil Ale można było zobaczyć ze tylko jeden cylinder był nie szczelny Bo jak już zapalił to raz puszczał biały potem 3 normalne i biały i 3 normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawory wyregulowane , wszystko juz sprawdzone, nie wiadomo skąd ten problem.

Edytowano przez JustynaBuczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ne wiem może tuleje były bardzo zużyte i pierścienie nie siadły czeba czasu żeby się dopasowały albo może przy montażu jakieś pękły ja bym dolał doktorka i sprawdził co się dzieje jak było by lepiej to bym tak jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    72

Proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania ,łącznie z próba olejową .Sprawdzić kąt wtrysku.Jeżeli były wymienione końcówki wtrysków to czy właściwe i czy jest nominalne ich cisnienie.Poza tym niekiedy pompa nie daje rady do nowych wtrysków. Zdarza się również ,że świeca płomieniowa przelewa jednocześnie gubiąc cisnienie zasilania pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukasz123456
      Wyswietlacz cyfrowy nic mi nie pokazuje jak zapale ciągnik. Jedynie jak włączę zapłon to pokazuje kontrolke od ładowania . A jak włączę na świecie żarową to pokazuje motogodziny . Jak to można naprawić? 
    • Przez Lukasz123456
      Witam jestem w trakcie rozbierania przystawki od napędu przedniego case 4230 pod tylnym mostem .w przytawce jest wałek  i zastanawiam się czy go wyciągnąć i jesl i go wyciągnę to jak to włożyć z powrotem .czy będę musiał coś jeszcze rozebrać bo chce ściągnąć całą przystawkę.  Czy mógłby ktoś opisać mi jak to rozebrać i potem złożyc .  Z góry dzięki za podpowiedzi
    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.