ManiaQ

Renault 110-14 problem

Polecane posty

ManiaQ    0

Witam, posiadam renault 110-14 odkąd ją kupiłem podnośnik nie podnosił wcale, albo podnosił i szybko opuszczał więc wzieliśmy się za zrobienie tego jednak do dzis brak efektu zadowalającego. Wymienione zostay: uszczelniacz tłoka podnośnika nie wiem czy dobrze nazwałem, wszystkie uszczelki, uszczelniacze w rozdzielaczu, efekt? Ciągnik podnosi powoli bo powoli ale podnosi chociaż nie reaguje cypelek od prędkości podnoszenia. Jak podniesie to mozna zgasić i nie opusci hehe problem w tym że nawet jak chce opuścić dzwignią to opuszcza do połowy i dalej nie drgnie, pomaga wtedy tylko spuszczenie oleju z siłowników wspomagajacych. Sprawdzałem rozdzielacze na necie i zobaczyłem że w innych rozdzielaczach jest taka rurka, jak ta zaznaczona na zdjęci, a u mnie tej rurki brak, teraz pytanie po co ta rurka, czy wychodziły rozdzielacze bez niej, jakiej jest jej zadanie?

post-180561-0-25430900-1457108042_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiUrsus    0

Ja mam Ursusa c360 i ta rurka jak jest napewno pełni jakąś funkcje albo sie przetarło albo trzeba kupić nową

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Może żle wytłumaczyłem, u mnie tej rurki wcale nie ma i nie było odkąd kupiłem ciągnik tak już było i od początku nie podnosił. Można gdzieś dostać taką rurke?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość ROTODISEL   
Gość ROTODISEL

nie musi być taka rurka niech ci ktoś zarobi kawałek przewodu  elastycznego''gumowego''do hydrauliki z takimi końcówkami i wtedy spróbuj koszt przewodu i zaprasowania koncówek ok 40zł  u mnie koleś tnie na dłudość ile się chce i jaki sie chce i końcówki do wyboru do koloru to najtańsza opcja dla ciebie

Edytowano przez ROTODISEL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Dzieki za zainteresowanie i odpowiedzi, zrobie jak mowisz "ROTODISEL" jak bd jakas zmiana dam znac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

I co podłączysz z drugiej strony?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Z drugiej strony nie ma nic, tzn wydaje mi sie ze w tej pokrywie sa jakies kanaliki i gdzies tam ten olej leci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

 W mojej 110 14 też nie ma tej rurki a podnośnik działa normalnie. Przyczyna leży pewnie po stronie sterowania rozdzielaczem to znaczy dzwignie w podnośniku żle założone czy ustawione i stąd problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

a jak przestawić te dźwignie? czyli co mam z nimi zrobić, przy naprawie nic nie było ruszane z dźwigniami itp. tylko wymiana uszczelniaczy i to wszystko. U mnie jeszcze nie działa prędkość podnoszenie/opuszczania, u Cb działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Przyjacielu daj spokój z dorabianiem czegokolwiek, bo kłopotów narobisz sobie więcej niż myślisz.

Przyczyna leży w odpowiednim ustawieniu rozdzielacza (rozregulował się) lub usterka mechaniczna przycina się tłoczek na sprężynie wewnątrz rozdzielacza.

To nie jest żadna prędkość podnoszenia tylko szybkość reakcji podnośnika podczas używania regulacji siłowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Kiedyś miałem problem w ursusie 1014 z podnośnikiem: to podnosił, to nie podnosił, jak zaczął podnosić to z kabiną aż dziwne że korpusu tylnego mostu nie połamało. Okazało się że kupiłem ciągnik bez filtra ssącego, dopiero po założeniu filtra (dostałem używany od sąsiada który twierdzi że przez ten filtr zapowietrza się hydraulika i on jeździ bez) wyczyszczeniu rozdzielaczy z opiłków, resztek uszczelek i silikonu działa elegancko do dzisiaj, tzn. 18 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Skoro rozbierałeś rozdzielacz to już wiesz, jak to wygląda. Musisz ponownie go rozebrać tylko teraz zwróć uwagę, czy wszystkie elementy ruchome (tłoczki) poruszają się płynnie bez przycinania. Przyjrzyj się dokładnie, jak wygląda ich powierzchnia po wyjęciu. Przeczyść cały rozdzielacz i przepłucz go. Ponownie złóż rozdzielacz z należytą starannością i bez pośpiechu. Chodzi przede wszystkim o tłoczek oznaczony na zdjęciu jako 1. Budowa rozdzielacza może się różnić od tego ze zdjęcia, ale zasada naprawy ta sama wszystkie elementy ruchome nie mogą się przycinać.

post-81345-0-23987800-1457178126.jpg

 

Jeśli chcesz na szybko opuścić maszynę poruszaj energicznie dźwigniami przy obrotach silnika 1 700 obr/min, powinno pomóc.

 

*Pamiętajcie olej dobrej jakości oraz jego terminowa wymiana wraz filtrami to podstawa bezawaryjności.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Dzięki, w końcu jakieś konkrety "AlaCapone". Na początku tygodnia wezmę się za sprawdzenie tego. Dodam  że filtry wymieniane były zaraz po kupnie ciągnika, olej zresztą też. Dam znać jak sprawdzę ten rozdzielacz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ROTODISEL   
Gość ROTODISEL

no i co jak sytuacja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Więc tak po rozebraniu rozdzielacza dźwignie/tłoczek nr 1 na tym zdj. co dal AlaCapone chodzi bez problemu nie zacina się, ale ten drugi, co sprężyna go dociska w żadną stronę się nie rusza, nie wiem czy trzeba jakiejś wielkiej siły żeby się ruszył czy on porostu jest nieruchomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Rozłóż rozdzielacz na części pierwsze, obejrzyj dokładnie powierzchnie tłoczków, przeczyść. Wypłucz całość i przedmuchaj sprężarką otwory.

Jeszcze raz powtarzam wszystko ma płynnie chodzić.

post-81345-0-15801600-1457428637.jpg

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Po rozebraniu na części pierwsze tłoczek nr 2 nie chciał wyjść wiec lekko popukałem i wyszedł po włożeniu go z powrotem chodzi gładko niby. Tylko po bardzo mocnym wciśnięciu go przy końcu się trochę przycina, lub dalej nie powinien wchodzić. Przeczyszczę wszystko złoże i sprawdzę, jeżeli nie pomoże to porostu kupie rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Kupno nowego to ostateczność. Zrób porządny przegląd obecnego. Postaraj się doprowadzić go do stanu, aby nie zacinał się - to podstawa.

Praca tłoczka nr 2 (jeśli dobrze pamiętam) to ok. 1-1,5 cm.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ManiaQ    0

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Dzięki AlaCapone. Rozdzielacz jednak do wymiany. temat do zamknięcia, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez DanielKocima
      Witam mam problem z kolorem żółtka w jajkach, dużo klientów mówi że żółtka są blade i nie podoba im się to woleli by zolciejsze nie wiem czy zwiększyć % kukurydzy barwnik nie wchodzi w grę podaje skład mieszanki 
      518kg pszenica
      212 śruta sojowa
      150 kukurydza
      90 kreda
      20 witaminy lnb 2%
      10 olej słonecznikowy
      Oraz dostają kapustę 
    • Przez chrobi123
      Witam,  od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem w case farmall 75a, a mianowicie sytuacja wygląda tak że gdy jadę ciągnikiem i naciskam pedał to idzie bez żadnego oporu do podłogi i nie wysprzęgla, casem problem sie naprawia jak zgaszę i włącze od nowa silnik ale teraz już coraz rzadziej to pomaga a problem pojawia sie coraz częściej, pomaga natomiast wybicie wszystkich wajch na neutral a potem na siłe wbić pierwszy zakres i pierwszy bieg i rewers do przodu , jak zacznie ciągnik jechać to gaz do dechy i po chwili pedał sie robi twardy, proszę o pomoc co z tym robić
    • Przez spirit01
      Witam mam problem Renault 120.54 niedawno pisałem post ze siadła mi pompa wtryskowa, ciągnik musieliśmy ściągać z Pola bez wspomagania dziś po włożeniu pompy wtryskowej zauważyłem  problem   a mianowicie kręcąc kierownica na nie odpalonym silniku kierownice kręci się leciutko a koła nawet nie drgną i tu nasuwa się pytanie czy siadła pompa czy jest jakaś możliwość ze coś się zapowietrzyło. 
    • Przez karloss121
      Tak jak w temacie poszukuję siedzenia pasażera do Areski 626, podejrzewam że jest ono taki samo jak we wszystkich Areskach. Może ktoś posiada albo zna kogoś kto posiada takie części na przykład z rozbiórki. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.