Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pulek227    0

Witam,

Mam taki problem a mianowicie posiadam ciagnik IHC 955 i chcialbym zalozyc do niego instalacje pneumatyczna do przyczep.

Jak kupilem go to posiada on instalacje do przyczep zrobiona przez poprzedniego wlasciciela ale hamowanie przyczepami jest za pomoca zaworku zainstalowanego na blotniku a nie w pedalach hamulcowych.

Czy jest mozliwosc zsynchronizowania owej instalacji z hamulcami w ciagniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu9708    32

Wszystko się da :D Jak już masz sprężarkę i inne elementy instalacji to z górki :) Możesz założyć zawór sterujący od c-360 sterowany jakąś linką albo cięgłem od pedałów hamulca lub szukać zaworu sterowanego ciśnieniem z pomp hamulcowych wtedy tylko zakładasz trójnik na przewodzie od zbiornika wyrównawczego i podłączasz pod zawór :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pulek227    0

Mam jeszcze pytanie. Bo znajomy mi podpowiedzial zebym sobie zainstalowal zawor sterujacy elektryczny ktory w momencie zaswiecienia sie swiatel stopu uruchamia hamulce w przyczepach. Czy spotkaliscie sie z takim rozwiazaniem bo zawor o c-360 nie mam jak zalozyc do pedalow hamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu9708    32

Z tego co słyszałem to jest takie coś tylko wtedy podobno przyczepa odrazu blokuje koła :D Może masz w nim wyjście na hamulec hydrauliczny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu9708    32

No można było by zrobić sterowanie zaworem odcinajacym takim z c-360 przez siłownik hydrauliczny podpięty do wyjścia na hamulec hyďrauliczny :) A są też takie zawory sterowanie z pompki hamulcowej tak jak i są sterowane właśnie hydrauliczne tylko nie wiem ile taki kosztuje :)[galleryimg=478816] o takie coś mi chodzi :)

Edytowano przez lisu9708

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez Nazar23
      Witam.
      Wczoraj wracając z pola w pewnym momencie strzeliło mi coś i od tamtej pory nie mam hamulców. 
      Może orientuje się ktoś co to mogło być, oraz jak się wziąć za to wszystko.
    • Przez Adrian10
      Witam zabrałem się za remont hamulców w moim ciapku. Z lewej strony poszło szybko lecz problem zaczął się ze strony prawej gdzie jak chciałem nabić nowy simering w tym łączniku zwolnicy z mostem (nwm jak to się nazywa) to musiałem to zdemontować i wtedy zaczął się cyrk ponieważ wpadło do środka mostu to koło z łożyskiem i kompletnie nie wiem jak to wszystko pozakładać proszę o pomoc bo pług już gotowy do podorywki.
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      Może zmienię pytanie, gdyż problem z którym nie mogę sobie poradzić jest bęben. Próbowałem ściągaczem i nie chce za nic w świecie zejść. Bęben ma lekkie nierówności, może go zostawić? Według mnie mógłby zostać. Dzwoniłem po mechanikach i też nikt się nie chce w to bawić. Druga sprawa, czy jak zostawie bęben to jest możliwość wymienienia simeringa od strony pochwy? Z tego co czytałem, żeby rozdzielić pochwe, trzeba zdjąć bęben, czy na pewno? Proszę o poradę co robić? A może kupić zwojnice używkę z dobrymi hamulcami?


    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.