Skocz do zawartości
Holi

Renault Ergos 95

Polecane posty

Holi    0

Cześć, mam do kupienia w ciekawej cenie Renault Ergos 95 z 2000r. Ciągnik ten jet sprowadzony z Francji, tam pracował jako ciągnik komunalny z kosiarką, Kabina ma prawą stronę z pełną szybą.

Jeśli chodzi o jego wygląd to został już pomalowany (błotniki, felgi i maska, nie jest pomalowane: silnik, skrzynia i kabina) gdyż całą prawą stronę miał poobijaną z kamieni.

Technicznie:

Silnik - stan ok, 

Skrzynia - wszystkie biegi wchodzą elegancko, skrzynia jest 5 biegowa z rewersem, mechaniczna, bez półbiegów, piąty bieg już jest odblokowany

Podnośnik: tu się zaczynają schody:

1 nie ma siłowników wspomagających, nawet nie ma na nie uchwytów (nie miał fabrycznie),w związku z tym jaki ma udźwig?

2. nie ma tuz'a, są ramiona i uchwyty do montażu, koszt za kpl. ~3kPLN

3. nie ma zaczepów z tyłu: transportowy to koszt 0,5-1kPLN

 

Nie ma również hamulców do przyczep: hydraulicznych oraz pneumatycznych. Pytałem w serwisie to rozmowy za kompletną pneumatykę pod ten model ciągnika to rozmowa zaczyna się od 10kPLN.....więc jest to możliwe do zrobienia.

4. Czy ktoś montował do takiego ciągnika i ile to wyszło?

5. Czy sprężarka ma swoje smarowanie czy z silnika, jeśli z silnika to jak to jest podłączone?

6. Zaś jeśli chodzi o hamulce hydrauliczne czy jest możliwość ich wykonania?

 

To jest wersja z klimatyzacją, dla mnie hamulce do przyczep są ważniejsze, więc jest potencjalne miejsce. A jakie to będą hamulce to już kwestia kosztów, 

 

Z góry dziękuję za pomoc....nie ukrywam, że zależy mi na czasie odpowiedzi, szczególnie jeśli chodzi o pytanie nr: 1.

 

Dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Holi    0

Super. Dziękuję za odpowiedź.
A czy ktoś robił hamulce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil1616    25

Taniej wyjdzie ci dołożyć do przyczepy hamulce hydrauliczne.

Tu masz jak to wygląda

 

[galleryimg=519766]

[galleryimg=535951]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez dawid12
      Witam mam problem z podnosnikiem w T-25.Ciągnik podnosi tylko lekkie maszyny(pajak,obsypnik).A ciezejszych niepodnosi wcale albo podniesie i nietrzyma.Pompa została wymieniona uszczelki na siłowniku tez.I tu jest problem bo juz niewemy co to moze byc.
    • Przez Karol5211
      czy wie ktoś jak sie odpowietrza hamulce w mf 3070???
      z góry dziękuje
    • Przez wojtek918
      Witam. Problem polega na tym że moj MF 8110 gubi hamulce Wyjasnie w czym polega problem. Jest to ciagnik wyposażony w sprezarke powietrza a więc hamulce sa powierztno-hydrauliczne. Jak postaji 2-3 dni nie jezdzony to hamulce znikna. Po odpaleniu trzeba przez jakies 10 minut mahac pedalem hamulca i wtedy hamulce sie pojawiaja i podczas pracy sa i to bardzo dobre. Zaznaczam ze olej w skrzyni zostal wymieniony jest stan i brak jest jakich kolwiek wyciekow?? Jesli ktoś wie o co chodzi to prosze o pomoc.
    • Przez maxifarmer
      zakupiłem nie dawno mf-a 6180 i mam z nim kilka problemów otóż:
      -rewers elektrohydrauliczny nie przełącza się prwidłowo tzn, raz wejdzie a raz
      -podnośnik się zacina
      -czasem trace wspomaganie
      -często mróga kontrolka od ciśnienia oleju i jednocześnie włącza się kontrolka usterki właśnie przy przełączaniu rewersem
      nie wiem co może być przyczyną tych usterek, zaobserwowałem również to że te usterki zaczynają się dziadz dopiero po kilku minutach pracy dopuki ciągnik się nie nagrzeje to wszystko działa poprawnie
      mam kilka chipotez a mianowicie, może to być wina oleju w skrzyni (skrzynia zalana jest Agrolem ponieważ z takim olejem był zalany i przy wymianie zalałem takim samym), lub może filtrów,
      nie sądzę aby była to kwestia elektroniki ponieważ te objawy raczej związane są z olejem
      proszę wypowiadajcie się
×