MarcinNH

Panewki Zetor 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
MarcinNH    46

Siemka mam panewki na korbowodach o numerach 51010304 chcemy dac takie same bo wał jest w porządku tylko jedna panewka była odklejona tak jakby i nie można nigdzie dostać o takim numerze w katalogu jest inny numer różni się 3 pierwszymi cyframi ale reszta jest taka sama, jest to panewka nominalna. Ktoś wie czy ten numer co podałem wyzej to również nominał ?


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    39

Ten numer niema nic do tego, jeżeli na panewce jest wybite 0.25 0.50 itd oznacza że był szlif. Jeżeli niema tam nic takiego to jest nominał ... Tak jest w ursusie, zetor ma podobnie o ile sie nie myle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MarcinNH    46

okej dzięki nie ma nic takiego


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez xkarolx2
      Witam,
      Mam pytanko w sprawie układu chłodzącego odnośnie przy pompie starego typu zetor 6718 jak działa w nich obieg mały oraz duży. Przy zamknięciu termostatu mamy obieg mały to czy płyn krąży wyłącznie w bloku i głowicy czy całkiem nie krąży aż do momentu otwarcia termostatu?  ogólnie mam jakieś przeróbki z pompą zatkaną w górnym wejściu prawdopodobnie od c360 i w sumie jak wygląda sprawa z jej wydajnością? 
    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez Michal3512
      Witam
      Zauważyłem że zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Silnik nic nie dymił, odpalał za pierwszym obrotem. Przy odpalonym silniku wyciągnąłem miarkę oleju, a tam wypływało olejowe mazidło. Czyli wiadomo..... zdjąłem głowice - 1 tłok na górze był mokry reszta suche.
      Odkręciłem misę olejową, zalałem blok płynem i zostawiłem na noc. Po nocy widoczne były krople oczywiście na 4 cylindrze(tam gdzie siedzi grzałka) i delikatnie na 3.
      Zdjąłem wszystkie tuleje.  4 tuleje miała trochę rdzy a w bloku było sporo brudu, syfu, to chyba przez te dogrzewanie bloku silnika(grzałka fabrycznie montowana).
      1. Czy ten syf to normalne na 4 cylindrze ?
       
      Pierwszy tłok okazał się być mocno porysowany jak i tuleja. Prawdopodobnie będzie wymiana zestawu, zobaczę co powiedzą w zakładzie gdzie planują głowice, bloki itp.
      2.  I teraz zastanawiam się czy sama wymiana zestawu pomoże ? Co mogło być przyczyną tak porysowanego tłoka?
      Czyżby tuleja miała mikro pękniecie i pod wpływem temperatury się to rozszerzało i komora spalania zalewała się płynem chłodniczym, stąd ten mokre denko tłoka na pierwszym cylindrze ?
      3. Czy można wymieniać tylko jeden zestaw cylindra czy trzeba już wszystkie 4 zestawy ?
      Pozostałe tłoki i tuleją sa w idealnym stanie, widać ślady honowania, brak rys i progów. Wątpię że są to oryginalne zestawy, pewnie ktoś nie dawno to zmieniał.
      4. Czy na laskach popychacza zaworów okrągła końcówka może wypadać, czy powinna być ciasno wprasowana bez luzu? U mnie na dwóch laskach ruszają się końcówki i wypadają.
      5. Zauważyłem że na jednym ramienu wału korbowego jest luźny przeciw ciężar, czy da się to jakoś dokręcić bez demontażu wału korbowego ? Dokładnie tam jeszcze nie zaglądałem od spodu dlatego pytam.
      6. Cała część wtryskiwaczy co siedziała w głowicy były bardzo mocno pordzewiałe. Z dużym oporem wyszły. Czy to oznaki przegrzania silnika ?
       
      Ciągnik kupiony rok temu z krajów skandynawskich, przebieg ponad 5tyś mth.
       








×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.