Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
adrianurban    1

Witam Jestem posiadaczem MF 3085 i mam taki problem a mianowice że na zimnym oleju cięzko wchodzą biegi 1 2 3 4 bez względu czy to zakres A czy B  ale gdy włącze przyspieszacz to biegi dużo lżej wchodzą. Taka sytuacja występuje tylko na zimny oleju, gdy tylko ciągnik złapie troche temperatury to biegi wchodzą elegancko. Olej niedawno zmieniany, filtry również, olej z serwisu Masseya nie oryginał Fuchsa ale dobrej jakości olej. Wcześniej był zalany Agrolem U i też było tak samo. Moje pytanie czy ustawienie wybieraka od 1 2 3 4 może coś zmienić?? wydaje mi się że za dużo jest luzu na dźwigni czy opuszczenie kielicha na gwincie może pomóc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734
Napisano (edytowany)

na moje oko to albo sprzegło cos kiepsko chodzi albo łożysko miedzy wałkami coś łapie. A najpewniej to zdjąć pokrywe i zobaczyć jak wyglądają hamowniki synchronizatorów bo raczej wieczne nie są

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

Witam Jestem posiadaczem MF 3085 i mam taki problem a mianowice że na zimnym oleju cięzko wchodzą biegi 1 2 3 4 bez względu czy to zakres A czy B  ale gdy włącze przyspieszacz to biegi dużo lżej wchodzą. Taka sytuacja występuje tylko na zimny oleju, gdy tylko ciągnik złapie troche temperatury to biegi wchodzą elegancko.

Nie szukaj dziury w całym.Końcówka zdania mówi wszystko w temacie. Problem by mógł być gdy by działo się odwrotnie, poczekaj na wiosnę i lato to problem sam zniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

Ja w masseyu 6290 w październiku zalałem nowym olejem fuchs 10w40 i jak w zimę odpaliłem, to biegu praktycznie nie wrzuciłem i kontrolki migały A i D bo gęsty olej i przepływu nie było.  Teraz jest plus 5 i biegi też ciężej chodzą, ale kontorlki nie migają, a po rozgrzaniu chodzi normalnie.

W lato problem zniknie. Nic w skrzyni nie grzeb ..  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że zginęła jednyka i dwójka. Na polowych i szosowych nie ma wogole. 3i 4 działają normalnie. Co to może być ?
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.