Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam zamiar w najbliższym czasie wymienić uszczelkę pod wtryskiem w moim mf 255 ponieważ mocno cieknie z niej ropa :). Tu pojawia się moje pytanie . czy po wymienia tej uszczelki i montażu wtrysku będzie trzeba go jakoś ustawiać lub coś czy tylko tak jak w samochodzie, wkładasz i jedzie :D. Jaką siłą muszą być przykręcone wtryski. O czym pamiętać, na co uważać podczas tej operacji. Liczę na Waszą pomoc.

Opublikowano

chodzi ci p o podkładkę pod nakrętka. musisz zdjąć rurkę od przelewu a wtr.nie musisz wyciągać. podkładki zanim poskładasz wypal aby miękkie były no a dokrecanie z umiarem aby śrub nie ukręcic.

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio wymianiałem wtryski w swoim 255, przy okazji zmieniałem podkładki,jedną tak zapiekło ze w strzepach wydobyłem ale przy odpaleniu nie musiałem go odpowietrzać. 

Do autora leje ci na przelewce, 15min roboty i po zabiegu. Wymieniasz podkładke miedzianą i wsio. A może dokręć i wystarczy

Edytowane przez damianXXL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez michu06
      Witam,
      Demontowal ktos pedal gazu w mf255 pekla mi sprezynka i pedal nie odbija. Z gory dziękuję za pomoc. 
    • Przez Krystian92
      Witam mam problem z moim mf 255 zapala chodzi kilka sekund i gaśnie. Gdy odkręcę śrubę od odpowietrzania chodzi normalnie gdy zakręcę to zgaśnie po kilku sekundach 
    • Przez Mc3
      Witam, mam zapytanie do tych co naprawili luzy w układzie kierowniczym. Mf255. Co dokładnie trzeba wymieniać? Nie ukrywam że chcialbym kupić cała kolumnę kierownicza koszt 1350zl ponieważ słyszałem że wymiany pojedynczych części w kolumnie nic nie dają iz musi byc to fabrycznie spasowane do siebie. Tylko Jeżeli wymienię cała kolumnę, to co Jeszcze pozostaje do Spr lub wymiany przy przedniej osi? 
      Proszę podzielić się informacjami na ten temat jak już ktoś to przerabial. 
    • Przez Morion
      Tak jak w tytule ciągnik stracił moc. Pod niewielkim obciążeniem silnik się dusi a po dodaniu gazu idzie chmura czarnego dymu. Do tego dziwnie pracuje, a dodatkowo słychać jakieś stukanie. Do tej pory zostały wymienione: filtr oleju, pompka paliwa i wtryski. Niestety nic nie pomogło.  Ma ktoś jakieś podejrzenia co to może być? Uszczelka pod głowicą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v