Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, każdy ma odmienne opinie i prawdą jest,że każdy ciągnik ma prawo się popsuć,fakt faktem,że tylko takie prawo powinny mieć pojedyncze egzemplarze a nie całe serie jak bywało już u nie jednego producenta... Dodam tylko,że nowy ciągnik będzie służył u mnie jako główny na 25 ha , pracował będzie też przy ładowaczu. Zastanawia mnie też Nh serii T4, konkretnie T4.95 . Wiadomo,droższy bo lepiej wyposażony, tylko pytanie, czy te 15-17 tys warto dopłacać za wygodę.

Opublikowano

Również zastanawiam się nad wyborem ciągnika do wozu paszowego, ładowacza,kosiarki  prasy itp .Ze wzgledu na szerokosc korytarza paszowego dobrze gdyby miał max 2m szrokosci (mile widziane dodatkowe siedzenie).Moc do ok 80 km sprzegło mokre rewers hydr. lub elektrohydr..Co polecacie? Myslałem o nh4 power star(case farmal c75) jd5075e ddeutz fahr 5d  Co polecacie? Jak z awaryjnoscią i ew ceny częsci. ?

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

w nh lepiej wykonane wnętrze jak z zetorze? zgadzam się trochę lepiej to wygląda ale ludzie to nie limuzyna a ciągnik, to idzie w pole a nie do kościoła, ja tez się wacham miedzy zetorem a nh i jeszcze nie zdecydowałem ale jestem bliżej zetora

Opublikowano

A ja mam 2 zetory i kolejny napewno bedzie nh-wszystko wszystkim ale komfort pracy też jest ważny. Jak ktoś robi 100 czy 200 godz rocznie to może nie bierze tego pod uwage ale jak sie robi już np 500 to pewne rzeczy zaczynają przeszkadzać... Mnie najbardziej w zetorze pszeszkadza to że nie ma tam obrotowego siedzenia. jak było mało ziemi to ok-zaorało sie pod rzepak czy pszenice w jeden dzien i z głowy ale jak sie tak robi kilka dni pod rząd od świtu do nocy to sie karku i pleców nie czuje (albo czuje ból) i np taki głupi gaz ręczny który by sie przydał na długich kawałkach to np w nh jest pod ręką a w zetorze trzeba sie mocno nachylić do przodu żeby zaciągnąć obroty-jak sie to robi raz to ok ale jak pole ma 100 m szerokości i 1000 m długości to po kilku przejazdach człowiek woli żeby jednak ta noga od gazu bolała niż plecy od ciągłego nachylania sie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v