Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xxDarek12    0

Witam, mam problem z wyjściem na hamulce hydrauliczne przyczepy w MF 6170, a mianowicie wogóle nie daje na nie oleju. Czy miał ktoś podobny problem, może ktoś coś podpowie, hamulce ciągnika są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxDarek12    0

wygląda jak hamulcowa, innej nie ma. podłączona jest pod jakieś urządzenie obok filtra, sprzedawca mówił że to hamulce. Sugerujesz kolego że mogło by nie być złączki hamulcowej? może jest jakieś zamknięcie oleju na złączke gdy nie pracuje się z przyczepą ale w to wątpie
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomrolnik    113

przy moim jd sa wlasnie dwa identyczne gniazda jedno od wolnego spływu a drugie od hamulców najlepiej sprawdzić wcisnąć w gnazdo np kluczem i dac hamulec powinienem pójść olej ale jak masz na hamulcu to nie dasz rady wcisnąć gniazda bo za duże ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    806

no chyba tyle facet zauważył skąd przychodzi rurka do tego gniazda, żeby sie móc przy tym pomylić. Jeśli traktor normalnie hamuje (pompki hamulcowe sprawne) to zostaje ten zawór na pokrywie pompy... pewny nie jestem czy na tym zaworze odpowietrznika nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wlasnie w ostatnim czasie zauwazylem na tym zaworze odpowietrznik ( nawet jeszcze mam na nim gumowa zaslepke ) i mialem pytac od czego on jest.


_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxDarek12    0

Tak właśnie panowie, rurka idzie właśnie do tego zaworu hamulcowego, czyli wyklucza wolny spływ, jest również odpowietrznik i gniazdo diagnostyczne, z odpowietrznika olej leci z gniazda diagnostycznego rownież a dalej cisza, wygląda jakby ten zawór się zaciął i nie puszcza oleju na gniazdo ham przyczepy. A jeżeli chodzi o schemat który wrzucił kolega andrewk to u mnie jest troche inaczej, nie mam tego przewodu oznaczonego 34 na schemacie który idzie od pompki do zaworu, tylko z przewodu który idzie do prawego hamulca ciągnika jest trójnik i z tamtąd na zawór. wychodzi na to że wina jest w tym zaworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawcio93
      Witam. Problem zaczął się od razlaczania się walka wom i zaswiecania kontrolki ciśnienia oleju i co za tym idzie zalaczania się przedniego napędu. Przy wyzszych obrotach wom działa ale gdy spadną obroty to się wyłączy i tylko mogą kontrolka od niego. Przy włączeniu przyspieszacza też zaswieci się kontrolka oleju. Teraz do tego wszystkiego nie ma szybkich biegów. Przy próbie włączenia do przodu lub do tyłu słychać tylko jakieś zgrzytanie a ciągnik nie rusza. Co może być przyczyną. Podnośnik i wyjścia hydrauliczne działają. Mam jezzcze wrażenie że po włączeniu przedniego napędu ciągną obydwa koła z tyłu. Proszę o pomoc. Pilne. Może jest tu jakiś mechanik  o się na tym zna i pomoże.. 
    • Przez dereniek
      Witam, nie wiecie może gdzie mogę dostać obudowę kierunku prawego do mf-a 3060 ???  Jak ktoś ma do sprzedania lewą i prawą to chętnie odkupie zdj..

    • Przez agronomek
      jak ktos sie zna na tytm temacie to prosze o kontakt bo potrzebuje naprawic modul sterujacy w mf 6180 kontakt gg 6014978 skype adrian7475
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.