Skocz do zawartości
SZWAGIER1999

renault ares

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wujek w ostatnim czasie nabył renault ares 815 i nie możemy dojść do czego jest ta czerwona dźwignia obok siedzenia w górnym położeniu jest narysowany żółw i zając a w dolnym żółw domyślam się ze chodzi o coś związanego z biegami tylko ze w żaden sposób nie chce się ona przestawić a na siłę nie chcę ciągać aby nie połamać ,wie ktoś jak ją się przestawia i do czego służy ?A tak przy okazji może ktoś mi wyjaśni jak się obsługuję ten komputer ? Koło 3 rączki hydrauliki jest taki pomarańczowy przełącznik też sie zastanawiam do czego służy? Będę wdzięczy za każdą informację :)

 

post-107760-0-01704600-1449501747_thumb.jpg

post-107760-0-56558400-1449501861_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta czerwona dziwigienka to na moje biegi pełzające pewnie na dole jest ślimak narysowany a nie zając u mnie mam w tym miejscu zaślepkę bo ich nie posiadam za to obok mam 2 zółte od dwóch predkosci wałka  ECO i Normalne obr. a czerwony klawisz to nie mam pojęcia co to może być.

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    15

a moze to blokada mostów??

co o komp. to ustawiasz sobie szer.maszyny i potem pokazuje ci wydajność czas pracy pokonany dystans ile ha zrobiłes.fajna rzecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

Czerwona dzwignia to na bank biegi pełzające. Możliwe że da się włączyć tylko jak reduktor jest na żółwiu. Przycisk to włącznik przedniego WOM-u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przycisk przedniego wom-u? tuza co prawda mam nie oryginalnego ale jest bez wałka ,skrzynia biegów to chyba powershift (18 biegów) biegi zmieniam tylko przyciskami i kierunek  jazdy rewersem wiecej oprócz tej rączki koło siedzenia od biegów nic nie ma ,chyba ze jeszcze tego nie znalazłem :) rączka za nic nie chce pójść do dołu  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Z biegami to nie wiem, jest taka opcja (pełzające) w skrzyniach 32/32 i przestawia się właśnie tą dzwignią. Na przycisku jest taka sama ikonka jak przy pokrętle tylnego WOM w pozycji włączonej (tylko odwrócona o 180*) . Więc przycisk jest od WOM-u , bo jakoś włączyć trzeba przedni WOM a że go akurat nie ma , być może kiedyś był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a moze to blokada mostów??

co o komp. to ustawiasz sobie szer.maszyny i potem pokazuje ci wydajność czas pracy pokonany dystans ile ha zrobiłes.fajna rzecz

 

Blokada to akurat ten środkowy klawisz a pierwszy 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomitko    2

Witam, ja troche z innej strony, a wiec mam zamiar kupic ciagnik i zastanawiam sie co bedzie lepsze, renault ares 556, 610,616, czy moze renault celtis 456?? wiem ze ares 610 i 616 jest to silnik 6 cylindrowy. Ciagnik bedzie głowny na gospodarstwo 40 ha, w tej chwili mialem renault ceres i nei wiem co byloby lepsze na taki areal.

ceres byl moze troche za lekki do brony aktyenrj z siewnikem (2.5m) ale sily mial wystarczajaco, dodam ze mial 85km, ale jak bylo such to z plugiem agro masz pj4 bywalo ciezko. prosze o opinie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez James15111983
      Może ktoś mi powie... Silnik mwm Renault 7514. Jakie ciśnienie powinno być w silniku? 
    • Przez antoniekek
      Dzień dobry,
      Poszukuję instrukcji obsługi do Renault 651. 
      Najlepiej w języku polskim, ale angielski czy niemiecki też może być.  

      Dodatkowo czy, ktoś z użytkowników tego ciągnika jest mi w stanie zmierzyć długość bagnetu ( szabelki do oleju silnikowego). Niestety w moim jest z innego ciągnika i nie wiem czy stan oleju jest wystarczający. Orientujecie się może, ile oleju wchodzi do tego silnika: MWM D227-4?
      Dziękuję za pomoc!
       
    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez tomek2201
      Witam. Czasami pojawia się problem z polbiegami. Wczoraj jak zaczynałem pracować ciągnikiem polbiegi działały a później przestały. Sprawdzałem opór na cewkach i wtyczki i wszystko wydaje się w porządku a polbiegi nie mogłem zmienić. Po odpaleniu na wyświetlaczu przeskakują od 4 do 1 i tak zostaje i nie mogłem zmienić. Dziś rano wsiadłem do traktora i wszystko działa. Czasem się tak dzieje a czasem od początku nie ma a później znów są. Gdzie szukać problemu? Dlaczego się tak zacinają?
    • Przez byczek1999
      Witam 
      Kupiłem ostatnio ciagnik renault ceres 85 i po podczepieniu pluga okazalo sie ze podnosnik podnosi a nie opuszcza znaczy opuszcza ale do polowy i sie zatrzymuje a gdy ciagnik sie zgasi to postoi pare minut i opada 
      Co moze byc przyczyną? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.