SZWAGIER1999

renault ares

Polecane posty

Witam wujek w ostatnim czasie nabył renault ares 815 i nie możemy dojść do czego jest ta czerwona dźwignia obok siedzenia w górnym położeniu jest narysowany żółw i zając a w dolnym żółw domyślam się ze chodzi o coś związanego z biegami tylko ze w żaden sposób nie chce się ona przestawić a na siłę nie chcę ciągać aby nie połamać ,wie ktoś jak ją się przestawia i do czego służy ?A tak przy okazji może ktoś mi wyjaśni jak się obsługuję ten komputer ? Koło 3 rączki hydrauliki jest taki pomarańczowy przełącznik też sie zastanawiam do czego służy? Będę wdzięczy za każdą informację :)

 

post-107760-0-01704600-1449501747_thumb.jpg

post-107760-0-56558400-1449501861_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta czerwona dziwigienka to na moje biegi pełzające pewnie na dole jest ślimak narysowany a nie zając u mnie mam w tym miejscu zaślepkę bo ich nie posiadam za to obok mam 2 zółte od dwóch predkosci wałka  ECO i Normalne obr. a czerwony klawisz to nie mam pojęcia co to może być.

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack83    15

a moze to blokada mostów??

co o komp. to ustawiasz sobie szer.maszyny i potem pokazuje ci wydajność czas pracy pokonany dystans ile ha zrobiłes.fajna rzecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

Czerwona dzwignia to na bank biegi pełzające. Możliwe że da się włączyć tylko jak reduktor jest na żółwiu. Przycisk to włącznik przedniego WOM-u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przycisk przedniego wom-u? tuza co prawda mam nie oryginalnego ale jest bez wałka ,skrzynia biegów to chyba powershift (18 biegów) biegi zmieniam tylko przyciskami i kierunek  jazdy rewersem wiecej oprócz tej rączki koło siedzenia od biegów nic nie ma ,chyba ze jeszcze tego nie znalazłem :) rączka za nic nie chce pójść do dołu  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Z biegami to nie wiem, jest taka opcja (pełzające) w skrzyniach 32/32 i przestawia się właśnie tą dzwignią. Na przycisku jest taka sama ikonka jak przy pokrętle tylnego WOM w pozycji włączonej (tylko odwrócona o 180*) . Więc przycisk jest od WOM-u , bo jakoś włączyć trzeba przedni WOM a że go akurat nie ma , być może kiedyś był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a moze to blokada mostów??

co o komp. to ustawiasz sobie szer.maszyny i potem pokazuje ci wydajność czas pracy pokonany dystans ile ha zrobiłes.fajna rzecz

 

Blokada to akurat ten środkowy klawisz a pierwszy 4x4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomitko    2

Witam, ja troche z innej strony, a wiec mam zamiar kupic ciagnik i zastanawiam sie co bedzie lepsze, renault ares 556, 610,616, czy moze renault celtis 456?? wiem ze ares 610 i 616 jest to silnik 6 cylindrowy. Ciagnik bedzie głowny na gospodarstwo 40 ha, w tej chwili mialem renault ceres i nei wiem co byloby lepsze na taki areal.

ceres byl moze troche za lekki do brony aktyenrj z siewnikem (2.5m) ale sily mial wystarczajaco, dodam ze mial 85km, ale jak bylo such to z plugiem agro masz pj4 bywalo ciezko. prosze o opinie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oaxis3333
      cześć , mam problem w aresie jest wbity 2 bieg i nie mogę go wybić rewers i półbiegi działają zółw zając też działa jak go wybić ? doradźcie
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.