Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu mam w posiadaniu Massey'a 3125 Autotronic i zanim wystartuje w pole chciał bym sie dowiedzieć parę rzeczy.

 

- Czy można włączać przedni napęd i blokadę mostów w czasie jazdy?

- czy mogę używać opcji żółw-zając niezważając na prędkość? I czy mogę cały czas na przykład używać zająca?

- Jaki olej do hydrauliki...Czy zbyt rzadki olej może po rozgrzaniu spowodować ze na wolnych obrotach ciężko kręcić kierownicą?

- Czy ktoś ma instrukcje jak obsługiwać komputer?

 

Z góry dzięki.

Opublikowano

Siemka sosek! Przedni napęd mozesz włączac najlepiej gdy stoisz i nie mozesz jechać po drodze asfltowej blokede możesz włączać w czasie jazdy (ja tak robie czasami) aha i na przednim napędzie mozesz jechac do 12km/h!Co do oleju to ja mam fuscha ale nie wiem jaki :) sorki ale nie pamiętam jak masz zły olej to moze tak byc jak mówisz co do żółwia i zająca to jest to tylko po to aby zestopniowywać predkosc!!!!

 

 

 

 

 

POZDRO

Opublikowano

A dlaczego ma sie cos stac ?? Jak by miało sie cos stac to by nikt tam zółwia nie załozył a co do komputera to ci nie pomoge bo ja mam datatronic

Opublikowano
Siemka sosek! Przedni napęd mozesz włączac najlepiej gdy stoisz i nie mozaesz jechac po drodze asfltowej blokede mozesz włączac w czasie jazdy (ja tak robie czasami) aha i na przednim napędzie mozesz jechac do 12km/h!Co do oleju to ja mam fuscha ale nie wiem jaki :) sorki ale nie pamiętam jak masz zły olej to moze tak byc jak mówiszco do zówia i zająca to jest to tylko po to aby zestopniowac predkosc!!!!

 

POZDRO

 

przedni napęd mozna włączac w czaie jazdy bo włączany jest on przez sprzęgło tarczowe mokre i ono bardzo łagodnie działa, a poza tym przeciez jak hamujesz przy większej prędkości to napęd sam się włącza ( czyli jest on zaprojektowany tak żeby go włączać w czasie jazdy) jeżeli chdzi o blokadę to można właczać w czasie jazdy ale gdy juz jedno z kół straciło przyczepność to już trochę za późno lepiej jej wtedy nie włączać lepiej zrobić to trochę wcześniej bo to nie wpływa dobrze na kły sprzęgła w blokadzie przedniego mostu. na zółwiu możesz jeździć nawet dłuższy czas bo wtedy jest jedynie włączany elektrozawór i siłownik reduktora zmienia położenie a co z tym idze przesuwany jest odpowiedni wodzik.

 

A dlaczego ma sie cos stac ?? Jak by miało sie cos stac to by nikt tam zółwia nie załozył a co do komputera to ci nie pomoge bo ja mam datatronic

 

ale to że masz datatronic nie zmienia faktu że posiadasz również autotronic :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przód można włączać w czasie jazdy bo jest na sprzęgle tarczowym. Blokadę lepiej włączać gdy koła ciągną równo bo załącza ją sprzęgło kłowe które nie działa zbyt delikatnie :).

A wiecie czy można jeździć cały czas na blokadzie( przy podniesionej maszynie się automatycznie wyłącza), domyślam się, ze tak, ale nie jestem pewien.

Czy posiada ktoś instrukcje do Datatronica? Jest to rozbudowana wersja(francuska) i nie mogę nic o nim znaleźć.

@Sosek

Mam instrukcję do Autotronica(to ten z pokrętłem???) po polsku, niestety na papierze. Jak dam rade to zeskanuje i Ci wyśle.

Opublikowano
Przód można włączać w czasie jazdy bo jest na sprzęgle tarczowym. Blokadę lepiej włączać gdy koła ciągną równo bo załącza ją sprzęgło kłowe które nie działa zbyt delikatnie :).

A wiecie czy można jeździć cały czas na blokadzie( przy podniesionej maszynie się automatycznie wyłącza), domyślam się, ze tak, ale nie jestem pewien.

Czy posiada ktoś instrukcje do Datatronica? Jest to rozbudowana wersja(francuska) i nie mogę nic o nim znaleźć.

@Sosek

Mam instrukcję do Autotronica(to ten z pokrętłem???) po polsku, niestety na papierze. Jak dam rade to zeskanuje i Ci wyśle.

od kiedy to w autotronic sa jakies pokrętła??? chyba masz problemy rozróżnieniem czym jest autotronic, EHR a czym datatronic Co do blokady to zasada jest taka sama jak przy każdym ciagniku czyli lepiej nie skręcac jak blokada jest właczona

Opublikowano
u mnie był zakładany nowy komputer i jak jest włączony napęd i sie jedzie troche szybciej (ktoś tam pisał 12km/h) to napęd sie sam rozłańcza.

 

tak powinno byc i jeżeli w ciągnku jest sprawny czujnik pomiaru szybkości w skrzyni i dobrze wyregulowany to napęd powinien sie sam wyłaczyć ajeżeli chodzi o szczegóły to dzieje sie tak powyżej 14 km/h

Gość Profil usunięty
Opublikowano
od kiedy to w autotronic sa jakies pokrętła??? chyba masz problemy rozróżnieniem czym jest autotronic, EHR a czym datatronic

To powiedz mi który komputer ma 16 funkcji,pokrętło do wybierania funkcji i 3 inne przyciski? Mam do takiego instrukcje ale w moim Fergusonie komputer jest całkiem inny ( teraz to już nie wiem jak się nazywa :) ).

Tutaj masz link do mojego MFa, na drzwiach ma napis electronic.

Opublikowano
To powiedz mi który komputer ma 16 funkcji,pokrętło do wybierania funkcji i 3 inne przyciski? Mam do takiego instrukcje ale w moim Fergusonie komputer jest całkiem inny ( teraz to już nie wiem jak się nazywa :) ).

 

pokrętło i przyciski ma datatronic ( w prawym słupku kabiny), natomiast autotronic jest z prawej strony kainy pod podłogą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Aha, teraz już wiem. A w takim razie czy electronic to też nazwa kompa? W moim MF jest komp z ok 14 przyciskami na prawym słupku kabiny, nad nim są 3 przełączniki(obroty wałka 540/1000 itp).

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Do Autotronica instrukcja chyba nie jest potrzebna, nie można go programować, co innego komputer pokładowy Datatronic.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale tam nie można nic ustawić, Autortonic odpowiada za automatyczne wyłączanie napędu powyżej 14km/h, pracę skrzyni biegów, zabezpieczenie przeciążeniowe WOMu, zmianę zakresów itp.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi Ci pewnie o Datatronic, ten na prawym słupku kabiny, ten z pokrętłem?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To może masz taki jak ja, ma tylko przyciski? Masz ciągnik z Francji(francuskie wersje miały inne komputery)?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To taki jak w moim, ale nic nie wiem na jego temat :(. Początkowo pokazywał prędkość ale coś w nim przestawiłem i teraz ciągle jest 0 :P. Instrukcji nie mogę nigdzie znaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v