Skocz do zawartości

CASE MX 110 BRAK MOCY PRZY ORCE SCHODZI Z OBROTÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM COS SIE STAŁO Z CASE NA PUSTO WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE ITP , JAK W ORCE TO SCHODZI Z OBROTÓW  I NIE MA MOCY NIE WIEM CO TO JEST OBSTAWIAM POMPĘ , FILTR WYMIENIONY , I POMPKA ZASILAJĄCA , I DALEJ TO SAMO 

Opublikowano

a jak już zacznie schodzić z obrotów to spróbuj pompować ręczną pompką powinno ciężko chodzić i słychać przelew jak nie to szukaj przyczyn przed pompką. Ja miałem podobnie i też wszystko powymieniałem łącznie z przewodami i dalej to samo dopiero na rurce, która idzie do baku założyłem siatkowy filterek i jest spokój

Opublikowano

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

Opublikowano

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

 

 

Benny ja bym na twoim miejscu sprawdził regulator ciśnieniowy w pompie, to ten grzybek na pompie od którego idzie przewód do kolektora dolotowego, regulator steruje pompą w zależności jak turbo mocno dmucha..

Opublikowano

Witam po dłuższym czasie doszedłem co jest grane filtr paliwa był nowy i zarazem felerny to on nie pozwolił podać paliwa bo sam blokował dopływ , kupiłem nowy następny filtr tym razem od "mana" koszt ok 60 zł i po sprawie śmiga  


Kolego Benny82 na pompie nic nie zrobisz bo z rotacji nie zdejmiesz dawki itp ...... ja mam rzędową pompę i jak mi z obrotów schodził to pobawiłem sie z dawką ale nic nie dało wina filtra pechowego 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v