Skocz do zawartości
darekgo

CASE MX 110 BRAK MOCY PRZY ORCE SCHODZI Z OBROTÓW

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
darekgo    0

WITAM COS SIE STAŁO Z CASE NA PUSTO WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE ITP , JAK W ORCE TO SCHODZI Z OBROTÓW  I NIE MA MOCY NIE WIEM CO TO JEST OBSTAWIAM POMPĘ , FILTR WYMIENIONY , I POMPKA ZASILAJĄCA , I DALEJ TO SAMO 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

a jak już zacznie schodzić z obrotów to spróbuj pompować ręczną pompką powinno ciężko chodzić i słychać przelew jak nie to szukaj przyczyn przed pompką. Ja miałem podobnie i też wszystko powymieniałem łącznie z przewodami i dalej to samo dopiero na rurce, która idzie do baku założyłem siatkowy filterek i jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Tak jak grago też miałem z tym problem rurka w  zbiorniku łapała powietrze i pod obciążeniem sie zapowietrzał i schodził z obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Emilianoso    0

Dobrze piszą. Sprawdź przewody zasilające w paliwo pod kątem drożności i szczelności oraz korek wlewu paliwa - czy bak ma odpowietrzenie, nie wytwarza się w nim podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    35

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

 

 

Benny ja bym na twoim miejscu sprawdził regulator ciśnieniowy w pompie, to ten grzybek na pompie od którego idzie przewód do kolektora dolotowego, regulator steruje pompą w zależności jak turbo mocno dmucha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam po dłuższym czasie doszedłem co jest grane filtr paliwa był nowy i zarazem felerny to on nie pozwolił podać paliwa bo sam blokował dopływ , kupiłem nowy następny filtr tym razem od "mana" koszt ok 60 zł i po sprawie śmiga  


Kolego Benny82 na pompie nic nie zrobisz bo z rotacji nie zdejmiesz dawki itp ...... ja mam rzędową pompę i jak mi z obrotów schodził to pobawiłem sie z dawką ale nic nie dało wina filtra pechowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez scoutMonster
      Witam co użytkownicy modelu MXM  powiedzą o skrzyniach biegów w tych modelach? Jak z awaryjnościa i na co uważać przy zakupie? 


    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez Lubago
      Cześć , Nigdzie nie mogę znaleźć opinii na temat CASE MX 285 i 270 .  Ciągniki nie są zbyt drogie jak na taką moc , dlatego zastanawiam się  jak jest z ich jakością, spalaniem,słabymi stronami itd.
      Wiem ,że modele MX 150 i 170 miały bardzo dobrą opinie ale jak z tymi mocniejszymi???
      Mam na oku model MX 285 z 2003 roku, przebieg niby ok.9 tys mtg.
      Będę wdzięczny za każdą informacje
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez janusz1278
      Witam, mam kłopot z amortyzacją przedniej osi w ciągniku Case Puma 155 Multicontroler, a mianowicie Oś jest zablokowana. Z tego co wiem to jest ona włączona cały czas można jedynie wyłączyć amortyzacje.Włączanie/wyłączanie nic nie daje oś jest cały czas zablokowana. Co powinienem zrobić ? Gdzie szukać problemu ?
×