Skocz do zawartości
News
darekgo

CASE MX 110 BRAK MOCY PRZY ORCE SCHODZI Z OBROTÓW

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
darekgo    0

WITAM COS SIE STAŁO Z CASE NA PUSTO WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE ITP , JAK W ORCE TO SCHODZI Z OBROTÓW  I NIE MA MOCY NIE WIEM CO TO JEST OBSTAWIAM POMPĘ , FILTR WYMIENIONY , I POMPKA ZASILAJĄCA , I DALEJ TO SAMO 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    313

a jak już zacznie schodzić z obrotów to spróbuj pompować ręczną pompką powinno ciężko chodzić i słychać przelew jak nie to szukaj przyczyn przed pompką. Ja miałem podobnie i też wszystko powymieniałem łącznie z przewodami i dalej to samo dopiero na rurce, która idzie do baku założyłem siatkowy filterek i jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Tak jak grago też miałem z tym problem rurka w  zbiorniku łapała powietrze i pod obciążeniem sie zapowietrzał i schodził z obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Emilianoso    0

Dobrze piszą. Sprawdź przewody zasilające w paliwo pod kątem drożności i szczelności oraz korek wlewu paliwa - czy bak ma odpowietrzenie, nie wytwarza się w nim podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    64

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

 

 

Benny ja bym na twoim miejscu sprawdził regulator ciśnieniowy w pompie, to ten grzybek na pompie od którego idzie przewód do kolektora dolotowego, regulator steruje pompą w zależności jak turbo mocno dmucha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam po dłuższym czasie doszedłem co jest grane filtr paliwa był nowy i zarazem felerny to on nie pozwolił podać paliwa bo sam blokował dopływ , kupiłem nowy następny filtr tym razem od "mana" koszt ok 60 zł i po sprawie śmiga  


Kolego Benny82 na pompie nic nie zrobisz bo z rotacji nie zdejmiesz dawki itp ...... ja mam rzędową pompę i jak mi z obrotów schodził to pobawiłem sie z dawką ale nic nie dało wina filtra pechowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid464
      Witam mam problem z casem przy jeździe gdy skręcę przestaje jechać, po wciśnięciu sprzęgła jedzie dalej, wymieniłem olej i filtry w skrzyni, ciśnienie na wyjściach hydraulicznych 190bar , co może być przyczyną tego zjawiska?
    • Przez daniel1wisniewski
      Witam wszystkich
      Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.
      Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.
      Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.
      Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.
      Prosze o pilna pomoc.
      Pozdtawiam
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z miniładowarka case 1825b o napędzie hydrostatycznym. Ładowarka szarpie podczas jazdy. Silniki hydrauliczne sprawdzone w firmie zajmująca się regeneracją i są okej, w jednym z zaworów hydraulicznych znalazłem opiłki żelaza. Po rozgrzaniu hydrauliki pali się kontrolka oznaczająca słabe ciśnienie w skrzyni. Co mogło zostać uszkodzone?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez waldus_x77
      Witam, mam w ciągniku case 844 takie gniazdo jak na zdjęciu. Może ktoś powiedzieć do czego to jest i jak się nazywa, żeby dokupić przejściówkę lub taką wtyczkę?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.