News
darekgo

CASE MX 110 BRAK MOCY PRZY ORCE SCHODZI Z OBROTÓW

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
darekgo    0

WITAM COS SIE STAŁO Z CASE NA PUSTO WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE ITP , JAK W ORCE TO SCHODZI Z OBROTÓW  I NIE MA MOCY NIE WIEM CO TO JEST OBSTAWIAM POMPĘ , FILTR WYMIENIONY , I POMPKA ZASILAJĄCA , I DALEJ TO SAMO 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    369

a jak już zacznie schodzić z obrotów to spróbuj pompować ręczną pompką powinno ciężko chodzić i słychać przelew jak nie to szukaj przyczyn przed pompką. Ja miałem podobnie i też wszystko powymieniałem łącznie z przewodami i dalej to samo dopiero na rurce, która idzie do baku założyłem siatkowy filterek i jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Tak jak grago też miałem z tym problem rurka w  zbiorniku łapała powietrze i pod obciążeniem sie zapowietrzał i schodził z obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Emilianoso    0

Dobrze piszą. Sprawdź przewody zasilające w paliwo pod kątem drożności i szczelności oraz korek wlewu paliwa - czy bak ma odpowietrzenie, nie wytwarza się w nim podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    74

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    89

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

 

 

Benny ja bym na twoim miejscu sprawdził regulator ciśnieniowy w pompie, to ten grzybek na pompie od którego idzie przewód do kolektora dolotowego, regulator steruje pompą w zależności jak turbo mocno dmucha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam po dłuższym czasie doszedłem co jest grane filtr paliwa był nowy i zarazem felerny to on nie pozwolił podać paliwa bo sam blokował dopływ , kupiłem nowy następny filtr tym razem od "mana" koszt ok 60 zł i po sprawie śmiga  


Kolego Benny82 na pompie nic nie zrobisz bo z rotacji nie zdejmiesz dawki itp ...... ja mam rzędową pompę i jak mi z obrotów schodził to pobawiłem sie z dawką ale nic nie dało wina filtra pechowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.