Piasek186

Problem z hamulcami Case 5150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Piasek186    0

Witam ! Mam problem z case 5150, a dokładnie z jego hamulcami . Nie można ich odpowietrzyć... Wcześniej problem był mniej uporczywy, ale teraz w ogóle brak hamulców i nie można ich odpowietrzyć . Zbiorniczek płynu jest jest za zegarami pod maską rozumiem ? Jest pusty . Dlaczego ? I czy zasada tych hamulców polega na tym, że nie chodzą one na żadnym płynie tylko na oleju ze skrzyni ? PRoszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

No jeżeli nie mam racji to proszę oświeć mnie gdzie się tam płyn wlewa i tak cała instalacja wygląda jakby była połączona ze skrzynią i z chłodnicą oleju także stąd tak myśle.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    385

chodzą na oleju ze skrzyni, dlaczego zbiorniczek jest pusty nie wiem ale jak jest pusty to nie odpowietrzysz. Do zbiorniczka powinne być podłączone dwa chyba gumowe przewody jeden doprowadza olej drugi to przelew do skrzyni, może sprawdź czy się co w którym nie przytkało i czy w ogóle z któregoś węża ciśnie tam olej. Jeśli z tym wszystko dobrze to pewnie gdzieś masz wycieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

odłączyłem jeden przewód podniosłem go nad poziom zbiorniczka i wlałem olej do niego  w ten sposób. Hamulce odpowietrzyłem i narazie działają nie wiem na jak długo . Tym przewodem oleju na pewno nie podaje bo odpaliłem ciągnik i nic a drugi przewód jest podłączony pod chłodnice oleju chociaż nie odkręcałem go i nie wiem czy tym drugim czasami nie podaj, ale się okaże . Jakby ktoś jeszcze coś wiedział lub miał taki pzypadek proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

jak jest podłączony pod chłodnicę oleju to właśnie tędy zasila ten zbiorniczek bo tam jest wymuszony obieg. Możliwe, że jest tam też jakaś kryza aby nie lało jak z kranu może ona sie zatkała. Olej samoczynnie powinien się utrzymywać na jednakowym poziomie (olej cały czas powinien tam lecieć i przelewem wracać) nawet jak są jakies niewielkie wycieki w układzie, więc albo nie może się uzupełnić albo wycieki są bardzo duże.

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

A jest w stanie mi ktoś powiedzieć bez wstawiania zdjęcia. Pod stopniami z prawej strony wychodz przewód gumowu i dochodzi do układu najprawdopododniej jest to hamulcowy na przewodzie jest łączenie dwowa śrubami i na tym łączeniu jest wyciek . Czy to może powodowac zapowietrzanie hamulców ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukasz123456
      Wyswietlacz cyfrowy nic mi nie pokazuje jak zapale ciągnik. Jedynie jak włączę zapłon to pokazuje kontrolke od ładowania . A jak włączę na świecie żarową to pokazuje motogodziny . Jak to można naprawić? 
    • Przez Lukasz123456
      Witam jestem w trakcie rozbierania przystawki od napędu przedniego case 4230 pod tylnym mostem .w przytawce jest wałek  i zastanawiam się czy go wyciągnąć i jesl i go wyciągnę to jak to włożyć z powrotem .czy będę musiał coś jeszcze rozebrać bo chce ściągnąć całą przystawkę.  Czy mógłby ktoś opisać mi jak to rozebrać i potem złożyc .  Z góry dzięki za podpowiedzi
    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.